Meiran Pachman
בריף ל'כולם'? טובי לקחה את זה רחוק מדי
אם יש בריפים שאני שונא זה אלה אלה שבסעיף קהל היעד כתוב: כולם. כי לרוב מדובר בעצלות של הפלנר או הלקוח. לפנות לכולם זה תכל׳ס לא לפנות לאף אחד. ואז מגיעה טובי (שירות הסטרימינג של פוקס) ולוקחת את הבלגן הזה לגבהים שאף פרסומאי ציני לא יכול היה לדמיין – הם באמת פנו לכולם, עם קריצה וכיף ברמה שהופכת את כל הסיפור הזה למשהו אחר לגמרי.
טובי, כאמור שירות הסטרימינג הנתמך בפרסומות של Fox Corporation, משיקה את קמפיין "חינם לכולם" אחרי שהבינו שיותר מדי אנשים לא יודעים שהשירות שלהם הוא חינמי לגמרי. אבל מה שעושה את הקמפיין הזה לשונה ומגניב, הוא שהוא מתחיל כמו כל קלישאה עם מורים, לוחמי אש וילדים טובים, ואז... עושה סיבוב חד אל הצד הפחות מחמיא של האנושות. כי מה, גם לנוכלים ולפושעים מגיע קצת סטרימינג חינמי, לא? מה זה פה, אפל טיוי?
הפרסומת, שנוצרנ על ידי Mischief ובוימנ על ידי טום קונץ, לוקחות אותנו למסע בין דמויות חיוביות ואז – בום, בריונים עם סד צוואר, ילדים עם נטייה לחבלנות, ואפילו הפושע הקטן שמנסה לגנוב צינורות נחושת ממבנים נטושים. אם הם יכולים לקבל את טובי בחינם, למה לא אנחנו?
הנה הקטע הכי טוב(י): אין כאן שום CGI (אפקטים ממוחשבים). שריפות אמיתיות, מבנים בוערים, והכל בתוך סביבה מבוקרת, כמובן. המסר חד וברור: טובי היא לא סתם עוד פלטפורמה. עם 81 מיליון משתמשים ו-2.1% מזמן הצפייה הכולל, טובי מזכירה לכל מי ששכח (וכנראה שגם לכל השאר) שהיא באמת חינמית ושאין שום מלכוד.
הקמפיינים שלהם לא מפסיקים לשבור את התבניות – מהפרסומת המפתיעה והמדוברת שלהם בסופרבול- זוכרים?
או הסרט המצחיק הזה- Watch What You Actually Want to Watch
והיה גם את הקמפיין עם ההשוואות האבסורדיות שלה לתופעות פופולאריות אחרות – טובי תמיד מוצאת את הדרך הכי משעשעת להגיד את מה שכולנו צריכים לשמוע.
אז בפעם הבאה שתקבלו בריף ל"כולם", תחשבו טובי. כי מסתבר שאפשר לייצר קמפיין קריאייטיבי ואפקטיבי שפונה באמת לכל מי שיש לו מסך וחיבור לאינטרנט – מבריון בסמטה ועד הילד שמפנצ׳ר צמיגים – כולם מוזמנים. כי אם כבר חינם, אז לפחות שיהיה מצחיק.
Comments