top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

ההאקינג המבריק של ב.מ.וו בגוגל מפות



לא רק אצלנו בארץ, גם באיחוד האמירויות, רכישות EV (רכבים חשמליים) נמצאות במגמת עלייה מתמדת. עם זאת, מכיוון ששם עדיין נדיר יחסית שלאנשים יש עמדות טעינה בבתיהם, רוב האנשים מסתמכים על העמדות הציבוריות כדי להטעין את המכוניות שלהם. זה אומר שאחד הדברים הראשונים שצרכנים באיחוד האמירויות עושים כשהם חושבים לקנות רכב חשמלי הוא לחפש את נקודת הטעינה הקרובה שלהם, כדי לבדוק אם זו תהיה רכישה מעשית.


ב.מ.וו שמודעת להתנהגות הצרכנים הזו, צילמה את הרכבים החשמליים שלה בלמעלה מ-300 עמדות טעינה ברחבי דובאי והעלתה תמונות לסקירות של גוגל עבור מיקומה של כל נקודת טעינה בגוגל מפות. טקטיקת הפצצת הגרילה הבטיחה שבכל פעם שרוכשי רכבי EV פוטנציאליים חיפשו את תחנת הטעינה הקרובה אליהם, הוגשו להם תמונות של מכוניות ב.מ.וו.


הקמפיין נוצר על ידי Serviceplan, דובאי, ולפי הדיווחים נדרשו רק שלוש מכוניות BMW וסמארטפון לייצור הקריאייטיב. הם לא הסתפקו בכך אלא העלו תצוגות של 360 מעלות של פנים המכוניות ושילבו קודי QR בתמונות, כך אנשים יכלו לסרוק כדי לבקש נסיעת מבחן של BMW.



התוצאות: התמונות זכו ל-2 מיליון צפיות אורגניות במפות Google, מה שהוביל לעלייה של 400% בנסיעות המבחן! הקמפיין השיג 2.2 מיליון דולר מדיה חינמית, כולל סיקור מערוץ המוטורי הגדול באזור, Arab GT, שיש לו 3.7 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות.





349 views

Comments


bottom of page