Meiran Pachman
התיק של הטיקטוק- איך הקמפיין החדש של JanSport כבש את דור ה-Z
כל איש שיווק יודע שאין משימה קשה יותר לפרסומאי מאשר לייצר קמפיין לצעירים, כזה שיהיה מצחיק ומחופף אבל לא מזיע מדי, מדבר בצורה טבעית לדור העשרה ולא מרגיש מאולץ מדי, מעורר הזדהות אך לא יוצר מבוכה. תוסיפו לזה שבשנים האחרונות הכל חייב להיות פי.סי (הרבה יותר קשה להצחיק) ותפור על המדיה שבה הם גרים- הטיקטוק, האינסטגרם והיוטיוב. נסו לחשוב מתי בפעם האחרונה ראיתם כזה קמפיין כמו axe של פעם ותגלו שכבר הרבה מאוד זמן שאין כאלה.
הפיצוח שאהבתי מגיע ממותג התיקים הפופולארי JanSport שיצא בקמפיין חזרה ללימודים תחת הסלוגן המעט בנאלי אבל כשחושבים על זה, קונספטואלי להפליא "תמיד איתך". הקמפיין מכוון כאמור לדור ה-Z ומה שמגניב בו הוא ההתמקדות בסיטואציות יומיומיות אמיתיות שבהן התיקים מלווים את בני הנוער ואף עוזרים להם.
כך למשל התיק לא שופט אותך כשאת מעדיפה לבלות לבד בתא שירותים עם הטלפון הנייד. הוא איתך לגמרי.
הוא איתך גם ברגעים הקשים שגבר זר נצמד אליך מאחור באוטובוס ולמעשה התיק עצמו יוצר את ההפרדה הנחוצה (רפרור קל לסיטואציות של הטרדה מבלי להיכנס אליהן באמת).
עכשיו עזבו רגע את הסיטואציות המעולות ותסתכלו על העשייה של הסרטים. כן, יש פה שירים כמו שטיקטוק אוהב, אבל הכי לא שירים של פרסומות אלא שירים ״מדוברים״ המבוצעים בזיוף מקסים ועם מצחיקות אבל אמיתיות. שימו לב לסרטון הבא שמדגים איך התיק עוזר לך להתגונן נגד עורבים.
יש 8 סרטונים כאלה שמצליחים לגעת באינסייטים מדוייקים של בני הנוער היום. למשל, רגע שבו לאף אחד לא נעים להגיד שהוא לא באמת נהנה.
או סיטואציות קיצוניות, מחופפות ולא אמיתיות שיושבות על תובנה או רגש אותנטי של בני הנוער. שימו לב איך על הדרך מעבירים גם תועלות מוצריות של המותג כמו הנפח הגדול שלו, החוזק ואיכות החומר.
דבר היוצרים:
אלכסנדרה רולס, סמנכ"לית המותג העולמי ב-JanSport, "המשימה שלנו היא להיות מותג פתרונות הנשיאה המהימן ביותר ולתמוך ביחידים בכל הרפתקאות החיים. הקמפיין 'תמיד איתך' מתיישב עם החזון הזה על ידי הצגת הרגעים היומיומיים שבהם תרמילי JanSport הם הכרחיים ומחדירים בהם את האותנטיות וההומור המהדהדים עם דור ה-Z."
מנהלת הקריאייטיב של Party Land, נטליה פרדריקס, הוסיפה, "כשמותג נשען על מי שהוא באמת עבור הלקוחות שלו, זה משמעותי. 'תמיד איתך' משקף את האופן שבו אנשים משתמשים בתרמילים של JanSport בחיי היומיום שלהם. זהו קמפיין לא מלוטש בכוונה שמביא לחיים את הרגעים הפשוטים עם חוש הומור המאפיין את הקהל שלנו."
קמפיין מעולה של JanSport, תודה על השיתוף!