כלב הים שמאבד את הבתולים- החדש של Virgin Media
תיזכרו רגע איך נראות הפרסומות בארץ לספקי האינטרנט? רובן ככולן הם פרסומות מושרות עם פרזנטור כזה או אחר ובהן מספרים לנו על רוחב הפס, על המהירות ועל המראה המצודד של הנתב. מסתבר שאפשר גם אחרת כי כבר אמרו לפניי ש״לא תמיד יזכרו מה אמרת אבל תמיד יזכרו מה גרמת להם להרגיש״ ווירג׳ן עושה את זה בגדול.
אז קבלו במחיאות כפיים של כלב ים את קמפיין "To Better and Beyond" של Virgin Media O2 שממשיך בפרסומת שלישית בסדרה, תחת השם "Walrus Whizzer", שנוצרה על ידי סוכנות VCCP. הסרט ממחיש (במקום לספר) את תחושת החופש האינסופית שמביאה חווית הגלישה עם האינטרנט המהיר של Virgin Media. הקמפיין ממשיך כאמור את הקו של הפרסומות הקודמות כשהפעם הכוכב הראשי הוא לא אחר מכלב ים שמפליג בסירת מירוץ.
הפרסומת, בבימויו של הבמאי השוודי אנדראס נילסון, נפתחת כשסוס הים יוצא ממי הקרח בנמל דייגים, מטפס על סירת מירוץ ומתחיל לשוט במהירות, תוך שהוא משאיר את הדייגים המקומיים וגורמי ים אחרים נדהמים ומלאי קנאה. במהלך השיט, סוס הים מפגין התלהבות כשהוא גולש על פני הגלים ומשחרר שאגת שמחה, כל זאת בליווי הפסקול של השיר 'Suddenly' של בילי אושן, שמוסיף אווירה של חופש והרגשה שאתה בלתי ניתן לעצירה.
כדי להחיות את כלב הים, הצוות נעזר ב-Untold Studios, זוכת פרסי אמי ובאפטה, שהובילה את עבודת האפקטים החזותיים. תהליך ההפקה כלל מודלים תלת-ממדיים מורכבים, תאורה ריאליסטית, רינדור מתקדם ואנימציה מדויקת, שהוטמעו בסרט כדי ליצור חוויה חזותית מציאותית ופוטוגרפית ככל האפשר.
אהבתם? יש עוד. קבלו את 2 הסרטונים הקודמים בסדרה: הראשון עם פר שרוכב בהתלהבות על אופנוע ובשני עז שמעופפת בחופשיות על דאון.
Commenti