!-- Google Tag Manager -->
top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

מותג הקפה שנוסה על חולדות



מותג הקפה GoodBoyBob, בבעלות איש הפרסום אריק קלמן, השיק לאחרונה את הקמפיין השיווקי הגדול והמטורף ביותר שלו עד כה. הקמפיין כולל סרטון פרסומת ויראלי של 45 שניות המתרחש במעבדה, שם מדענים בוחנים באופן הומוריסטי את הטענה ש-GoodBoyBob הוא "הקפה הטוב בעולם".


הרעיון המוזר מגיע מהסוכנות העצמאית Erich & Kallman הידועה בגישתה היצירתית והאבסורדית, בדומה לקמפיינים שעשו עבור Skittles ו-Old Spice. הפרסומת מציגה חולדות מעבדה עם איברים אנושיים שנועדו לאמת את איכות הקפה של GoodBoyBob.


אריך קלמן, מייסד הסוכנות, הדגיש שהפרסומת תוכננה למשוך תשומת לב ויזואלית ולהיות "ויראלית" ברשתות החברתיות: זו דרך יצירתית והומוריסטית להעביר את המסר שלקוחות טוענים שזו הקפה הכי טובה שהם שתו.


GoodBoyBob החלה כחנות קטנה אחת וכיום יש לה 3 סניפים בלוס אנג'לס, בבעלות איש הפרסום אריך ג'וינר. הקמפיין החדשני והמדובר הזה הוא המאמץ השיווקי הגדול ביותר של המותג, ומעיד על המחויבות לצמיחה מהירה תוך שימוש בפרסום יצירתי.


האם חולדות המעבדה צודקות שזה הקפה הכי טוב? כדאי שנבדוק בעצמנו. מישהו מזמין עוד סבב? 🐀☕



(בכתיבת פוסט זה נעשה שימוש בכלי ai - קלוד ובארד ש״למדו״ את סגנון הכתיבה שלי ועזרו ביצירת הפוסט בהתאם לתוכן שנתתי להם)



bottom of page