פרק 12- שיחה עם יניב ויצמן, הבעלים של טינק
פגשתי את יניב לשיחה פותחת ראש על מהו מה הטרנד הכי חדש היום אצל בני הנוער, על הדור שגדל על יוטיוב, האם הוא איש פרסום, איש שיווק או איש תוכן, על העולם הפרוע שבו אין רגולטור ובו הוא נדרש להיות המבוגר האחראי, על הטענה שהם לא ממש עושים קריאייטיב, למה הוא לא משלב אנשי פרסום קלאסיים במשרד שלו.
על תהליך העבודה במשרד שלהם, האם יש להם כוח לבנות את המיוזיקלי הבא, על קמפיין פוש אנד שייק של נביעות, על השימוש בטינקרים, כמה חשוב להם להיות מקוריים ולא לקבל השראה מחו"ל, על הזכייה בקקטוס עם קמפיין אוריאו, מהו הטיפ מספר אחד שלו לאנשי קריאייטיב, על הקמפיין של ארטיק play שבו הם המציאו מוצר חדש, על הכישלון מול קהלים של סטודנטים והורים, על הבעיה של פייסבוק מול בני הנוער, על יכולות ההפקה שלהם ולמה הם לא נעזרים בבמאים ובחברות ההפקה המוכרים, על הדינמיקה מול משרדי הפרסום, על הניסיונות של משרדי הפרסום לפתוח מחלקות צעירים ולהתחרות בהם, על המודל הכלכלי ושילוב של סוכנות היוטיוברים, אירוע הפלייקון וכו, על איגי והפעילות בקהילה הגאה והחברות במועצת עיריית תל אביב, על המחשבה להתפתח לחו"ל, החיבור לרשת עם מרושתים, האפשרות לאקזיט וההצעות למכירה ממשרדים בארץ וטיפים שיש לו לאנשי הפרסום והשיווק בארץ.