פרק 46- שיחה עם יעל קנדר מומחית לאיקומרס וחווית לקוח
יעל היא שותפה חדשה בחברה שמתמחה בעולמות האי קומרס וחווית לקוח. היא מתה על דאטה והיא חיה את האמא של השיווק החדש, זה שרובנו קוראים במחקרים אבל מעטים מאיתנו מתנסים בו ממש.
דיברנו הרבה ובגובה העיניים על עולמות האיקומרס בארץ, על הקשרים בין החנויות האיקומרס לבין החנויות הפיזיות, על חווית לקוח דיגיטלית ואיך עושים את זה בפועל, על מרקטינג אוטומיישן, מה זה בכלל ואיך זה מתנהל במציאות, על דיזיין טינקינג ומה אומר הבאז וורד החדש הזה, על איך מתקצבים פרוייקטים של קומרס וחווית לקוח, על הניסיון שלה בעולם ה-B2B במיקרוסופט, על ההחלטה לפנות לדרך עצמאית וגם על הסיבות שגרמו לה לעזוב מזמן את עולם הפרסום והאם בכלל יש מקום היום לקריאייטיב ולמשרדי הפרסום בעולם הזה.