פרק 55- שיחה עם מיכאל מיטרני, מנהל חדשנות ודיגיטל בסופר פארם

מיכאל מיטרני הוא הדמות שמובילה במשך שנים את מהפכת הדיגיטל של סופר פארם. בחברות אחרות קוראים לזה היום CDO. בשיחה פתוחה הוא מספר על תחילת הדרך עם הקמת עמוד הפייסבוק של המותג, על פיתוח האפליקציה ומה גורם לה להצליח כל כך וכמובן על הקמת אתר הסחר החדש של סופר פארם. דיברנו הרבה על חדשנות בריטייל (הוא מסביר מה זה אומר בכלל), למה הוא פחות מאמין בגימיקים טכנולוגיים, למה הוא פחות אוהב להתעסק בשיווק ומה הוא מייעץ לחברות ואנשים בתפקידים דומים שלו.
הפרק בשיתוף פוקוס, מוצר הוידאו החדש של אאוטבריין המאפשר למותגים לספר סיפור וידאו ב-60 שניות ולהגיע להשלמות צפייה גבוהה פי 2.5 מאשר בפלטפורמות מקבילות. https://tinyurl.com/yab5cc5s