top of page

סדנת מאסטרקלאס: להוציא את המקסימום מהקריאייטיב ולהביא תוצאות!

אתם משקיעים לא מעט זמן בבחירת ספקים מצוינים שיהיו שותפים שלכם לדרך. אבל עם הזמן קורה לא מעט שאתם 

מרגישים שהתוצרים שאתם מקבלים לא מספיק מדויקים – הם לא מביאים תוצאות או פשוט לא מספיק יצירתיים. ואז אתם נכנסים לפינגפונג אינסופי, מפסידים זמן ניהולי יקר ובדרך מפסידים גם את השותפות עם האנשים שבחרתם לצאת איתם לדרך.
 

מהצד השני, גם הספקים מתוסכלים לא פחות. הם מרגישים מבולבלים, לא תמיד מבינים מה מצפים מהם, ובשלב מסוים הם מפסיקים להתאמץ ופשוט מנסים לנחש מה יש לכם בראש. בסוף, אתם גם מוציאים המון אנרגיה וכסף וגם נאלצים לעשות את העבודה במקומם. נשמע מוכר?
 

אפשר גם אחרת.

הכלים הנכונים יכולים לעזור לכם לדייק (גם בעבור עצמכם) את מה שאתם רוצים ולגרום לכך שתקבלו תוצרים משמעותית יותר טובים.

אני מזמין אתכם ללמוד איך להפוך את תהליך העבודה לקריאייטיבי, אפקטיבי ומוכוון תוצאות. הסדנה תעניק לכם כלים פרקטיים שישפרו את כל תהליך העבודה שלכם עם ספקים – משלב הבריף, דרך שיפוט הקריאייטיב ועד הדיוק וההידוק לאישור התוצרים.

מה נלמד בסדנה?

·       איך לכתוב בריף חד ומדויק שמדליק את הקריאייטיב וגורם לו להוציא את המיטב.

·       איך להגדיר מטרות שיווקיות בצורה שלא תשאיר מקום לפרשנות.

·       איך לשפוט תוצרים בלי "אני לא אוהב את זה" ו"זה לא עובד לי" – אלא עם כלים אמיתיים להערכת קריאייטיב.

·       איך לעבוד עם ספקים בצורה שתגרום להם להילחם עליכם ולהביא לכם את העבודה הכי טובה שלהם.

·       איך להימנע מתיקונים אינסופיים וליצור תהליך עבודה יעיל שמביא תוצאות מהר יותר.

מבנה הסדנה:

·       חלק 1: הבריף המושלם – מה הופך בריף לאפקטיבי, מהם המרכיבים הקריטיים, וכיצד להימנע מהנחיות מעורפלות.

·       חלק 2: שיפוט קריאייטיבי נכון – איך להחליט אם הקריאייטיב עונה על הבריף ומהם הכלים לניתוח תוצרים יצירתיים.

·       חלק 3: מתן פידבק לספקים – איך להעביר משוב שלא פוגע ביצירתיות, אלא משפר את התוצאה הסופית.

·       תרגולים והתנסות מעשית – המשתתפים יקבלו דוגמאות אמיתיות ויתרגלו תיקון ושיפור בריפים ושיפוט יצירתי.

עם מה תצאו בסוף הסדנה?

·        צ'קליסט לכתיבת בריף מדויק.

·       טמפלט להערכת קריאייטיב – איך לבדוק אם הקמפיין באמת עושה את העבודה.

·       מדריך למתן פידבק חכם שגורם לספקים להשתפר במקום להרים ידיים.

Get a Quote

This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content.

Thanks for submitting!

מי אני?
בעלים של 'Creative First' עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בהובלת קריאייטיב ואסטרטגיה במשרדים הגדולים בארץ, בהם מקאן, גיתם, יהושע, פוגל ועוד. החברה מתמחה בקידום מצוינות קריאייטיבית באמצעות קהילת הפרסום והשיווק הגדולה בארץ, הפודקאסט 'Ear Catcher', בו אני מראיין את המוחות המבריקים בעולם השיווק והפרסום, הרצאות וסדנאות למחלקות שיווק ותחרות הקריאייטיב הישראלית גרנות. עם כל הניסיון הזה אני יודע בדיוק איך להפוך מסמך יבש לתמצית מעוררת השראה שתניע ספקים לפעולה ואני הולך ללמד גם אתכם איך עושים את זה.

bottom of page