נועה בר און
2 days ago2 min read
שיתוף פעולה קטלני: דואלינגו נכנסת למשחקי הדיונון
אם חשבתם שדואולינגו זו סתם אפליקציה שמכריחה אתכם לחזור לשיעורי ספרדית, תחשבו שוב. שיתוף הפעולה החדש שלהם עם נטפליקס מראה איך מותגים...
43 views
נועה בר און
4 days ago2 min read
המיזוג שהולך לשנות את פני מפת הפרסום העולמית
טוב, אז אם לא שמעתם עדיין (איפה הייתם?), Omnicom ו-IPG - שתי ענקיות הפרסום הגלובליות - עומדות להתמזג. ואם זה קורה, מדובר על טוויסט אדיר...
108 views
אורי נוה
4 days ago2 min read
נסיעת מבחן -----------------> על המיתוג החדש של יגואר וולוו
Jaguar: Copy Nothing vs Volvo: For life קשה שלא להיחשף לשיח על המיתוג והקמפיין החדש של יגואר. מנחש שעם הזמן, הקמפיינים ותכנים נוספים...
95 views
Meiran Pachman
4 days ago2 min read
זה פיפי! Liquid Death עושים שת״פ עם חיתולים למבוגרים
נתחיל בשאלה פשוטה: כמה רחוק תלכו כדי לא לפספס את השיר האהוב עליכם בהופעה? אם אתם שואלים את Liquid Death , התשובה היא "עד לחיתול". כן,...
147 views
Meiran Pachman
Dec 51 min read
מה למדתי משבועיים של התלמדות במשרד פרסום בלונדון? פרק 383 עם דן אריאלי, פרופסור לפסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית
איך נראים שבועיים במשרד הפרסום הכי יצירתי בעולם? דן אריאלי משתף על חוויית ההתמחות יוצאת הדופן שלו במשרד הפרסום האגדי אוגילבי לונדון: איך...
62 views
Meiran Pachman
Nov 301 min read
מהפריים טיים לסושיאל- פרק 382 עם דנה לויט סמנכ״ל תוכן וקריאייטיב בסושיאל ליונס של פובליסיס
אחרי שנים של עריכת תוכן בתוכניות המצליחות של קשת ו"הוט בידור ישראלי" וניהול הקריאייטיב במאקו, דנה לויט עשתה את המעבר לעולמות הסושיאל...
26 views