

האם היצירתיות בדרך לבית הקברות?
D&AD פותחים את עונת 2026 עם מהלך שמרגיש כמו מראה מול כל מי שעובד בעולם הקריאייטיב. סרט מינימליסטי שמתרחש בבית קברות לרעיונות מציף את השאלה האם היצירתיות עדיין זזה קדימה או נתקעת באמצע. מהלך שמחדד מחדש את החשיבות של תנועה, החלטות ומומנטום ומדבר גם אל הקריאייטיב הישראלי ואל הרוח שמובילה את גרנות.

Meiran Pachman
לפני 5 שעותזמן קריאה 2 דקות


לא מה שציפיתם מפרק על הקריאייטיב של ליברה- פרק 421 עם עידן לוי איש קריאייטיב עצמאי
כבר שבע שנים שליברה, החברה שהבטיחה לשנות סדרי ביטוח, מייצרת סרטונים מפתיעים, קריאייטיביים ובלתי צפויים. מי שעומד מאחורי השפה הקריאייטיבית של ליברה מיום הקמתה הוא עידן לוי שעבד עליה בזמנו בקשת ומלווה אותה עד היום כאיש קריאייטיב חיצוני. דיברנו על פיצוח האסטרטגיה של המותג ליברה, על קמפיין ההשקה- ״אמנת ליברה״, איך נולדה השפה של ״לא מה שציפיתם״ ובעיקר איך מתחזקים אותה כל כך הרבה זמן ומצליחים להפתיע בכל פעם מחדש. נגענו בבחירה של תומר קפון כפרזנטור, בקריין המזוהה ומה עושים כשנכנסת ח

Meiran Pachman
7 בנוב׳זמן קריאה 1 דקות


״לא הייתה כזאת אושייה בארץ כבר שנים״ עם עמית יריב, מייסד כנס B-DAY 2025
יריב עמית, האיש מאחורי Brand Academy, מגיע לפודקאסט רגע לפני כנס המיתוג השנתי B-DAY 2025, שנערך השנה בשיתוף פעולה עם Creative First. הוא מספר איך הכל התחיל מרעיון קטן להחזיר את המותג למשהו שמדברים עליו,ואיך זה גדל לאירוע שמביא לישראל שמות כמו תום גודווין, המרצה הפרובוקטיבי שמגיע פיזית,ו־דיוויד אקר, אגדת המיתוג.שיחה על הקונספט של הכנס "דרוש אומץ" ועל הקשר האישי של יריב לעולם המיתוג,ולרעיון של לבנות מותגים שלא מפחדים לקחת סיכון. להאזנה בספוטיפיי> להאזנה באפל> או פה באתר: ואפש

Meiran Pachman
26 באוק׳זמן קריאה 1 דקות


״הבטן שלי התהפכה מיליון פעם״- אורן בר גיל שותף וסמנכ״ל השיווק בקבוצת קסטרו-הודיס על הקמפיין החדש של קרולינה למקה
השאלה הראשונה ששאלתי את סמנכ״ל השיווק של קרולינה למקה היא וואט דה פאק?! אבל בקטע טוב. כי הסרט החדש ויוצא הדופן של קרולינה למקה מעלה לא מעט שאלות כמו: למה מותג משקפיים נגיש עושה סרט גבוה, איכותי על סף הפלצני? האם קהל היעד שלו מבין את הסרט? מה בעצם רצו לומר? למה בחרו דווקא רועי כפרי ליצור ולביים את הקמפיין הזה? וגם, מה אמרו הטאלנטים על התסריט השאפתני ומה הציפיות השיווקיות שלהם מהקמפיין. פרק קצר וחד על הקמפיין הכי מעורר שיח בשבוע האחרון. להאזנה באפל> להאזנה בספוטיפיי> תמשיכו

Meiran Pachman
9 באוק׳זמן קריאה 1 דקות


למה עזבתי משרה יוקרתית אחרי שבעה חודשים? חשבון נפש עם דרור בלומנטל מנהל מערך הדיגיטל הפורש של בנק הפועלים
בפרק מיוחד ליום כיפור, משתף דרור בלומנטל, מי שהיה סמנכ״ל השיווק המצליח של ביימי, בהחלטה אמיצה ונדירה לעזוב משרה יוקרתית של מנהל מערך...

Meiran Pachman
1 באוק׳זמן קריאה 1 דקות


למה מותגים צריכים פחות לשאול את הלקוחות מה הם רוצים
בעוד שרוב אנשי השיווק רודפים אחרי טרנדים ותרבויות חולפות, ריצ’רד שוטון, אחד הקולות המובילים בעולם מדעי ההתנהגות, טוען שהסוד טמון דווקא...

Meiran Pachman
28 בספט׳זמן קריאה 3 דקות







