

Meiran Pachman
לפני 7 שעותזמן קריאה 1 דקות
האם נאס דיילי יכול לתרגם את ההצלחה הויראלית שלו לסוכנות סושיאל בישראל? פרק 392 עם נוסייר יאסין
עם 72 מיליון עוקבים ברחבי העולם, ברור למדי שנוסייר יאסין הידוע יותר בכינוי נאס דיילי פיצח את זה. הוא יודע לייצר תוכן ויראלי שמעורר שיח...
19 צפיות


Meiran Pachman
2 בפבר׳זמן קריאה 1 דקות
מה אפשר ללמוד מהמשבר של (לא רק) וולט? פרק 391 עם אסף שמואלי המשבריסט
המשבר התקשורתי של וולט לא שכך, וזו סיבה מצוינת לארח את אסף שמואלי, המשבריסט. בשיחה הזו, אסף מציע תשובות פרקטיות לשאלה איך מותגים יכולים...
15 צפיות


אורי נוה
27 בינו׳זמן קריאה 1 דקות
אדידס משחקים יפה (בלוגו)
בסוף השבוע, הלכנו עם הבן 13 לקנות נעליים חדשות. נכנסנו לחנות של אדידס, הילדון התחיל לצוד נעליים, אבל את העיניים שלי צד משהו אחר... פתאום...
94 צפיות


Meiran Pachman
27 בינו׳זמן קריאה 2 דקות
פרסומת לפרסומאים?! צ'יטוס משיקים את פונט 'היד החלשה'
העולם מלא בגופנים מעוצבים: Helvetica, Times New Roman, ואפילו Comic Sans (אם אתם בקטע של להעז). אבל כשצ'יטוס נכנסים למשחק, הם זורקים את...
97 צפיות


Meiran Pachman
24 בינו׳זמן קריאה 1 דקות
וולט, משפיענים וטיקטוק פרק 390 עם כפיר ראובני סמנכ״ל הקריאייטיב של בלינק
בשיא הסערה סביב העלאת המחירים של וולט, מגיע כפיר ראובני, סמנכ"ל הקריאייטיב של בלינק – משרד הפרסום שמלווה את המותג – ומסביר איך נולד...
43 צפיות

נועה בר און
20 בינו׳זמן קריאה 2 דקות
אל היו מנותקים! הכל על הפופ-אפ המטורף של Severance בלב ניו-יורק
ב-14 בינואר 2025, נוסעי תחנת גרנד סנטרל בניו יורק זכו לחוויה בלתי שגרתית שהחזירה לחיים את אחד העולמות הבדיוניים המרתקים של השנים...
48 צפיות