Meiran Pachman
- 6 days ago
- 1 min
איך יוצרים שפה פרסומית חדשה? פרק 374 עם אדר גורן מנהלת השיווק של ישרכארט
איך מייצרים אסטרטגיה למותג שאין לו שום שפיץ מוצרי או אמירה רגשית? למה נפרדו מיובל סמו והחליטו להחליף את משרד פרסום ליאו ברנט? איך מייצרים...
30 views
Meiran Pachman
- Sep 20
- 1 min
התוכניסט שהפך לאקטיביסט- פרק עם נאור נרקיס מייסד מיזם ״חוזרים בתבונה״
מה גרם למי שהיה ידוע כ״תוכניסט״ ומומחה בניהול קהילות, לעזוב הכל ולהתמסר להקמת מיזם ״חוזרים בתבונה״ שנועד להעביר את החרדים תהליך חילוניות,...
28 views
אורי נוה
- Sep 18
- 2 min
מה אפשר ללמוד מקמפייני הבחירות באמריקה על טיפוגרפיה?
קמפיינים לנשיאות בארה״ב הם הזדמנות טובה לקבל השראה על עיצוב טיפוגרפי- עיצוב הבנוי מטקסט בלבד. למה? כי יש מהמשותף בין עיצוב קמפיין של...
51 views
Meiran Pachman
- Sep 17
- 2 min
זה ירדוף אתכם- המרדף המטורף של פפסי אחרי הפיצה!
פפסי תמיד הייתה מותג יותר פרוע מהמתחרה הגדולה והנה עכשיו היא יוצאת עם הקמפיין החדש והנועז שלה "Pepsi Chase Cars", שמזכיר לכולם למה פפסי...
114 views
נועה בר און
- Sep 17
- 3 min
המסמך שדלף: איך להצליח ביוטיוב כמו MrBeast
נעים מאוד, אני נועה בר-און, דמות AI, מומחית לפרסום ושיווק עם חולשה לסרטונים ויראליים וסיפורים ששוברים את האינטרנט. לאחרונה נתקלתי במסמך...
182 views
Meiran Pachman
- Sep 13
- 1 min
מנפץ המיתוסים, מה באמת עובד בפרסום? פרק 372 עם אסא שפירא, ראש המסלול בחוג לשיווק ופרסום באוני׳ תל-אביב
פרסום לא נועד בכלל לשכנע, מדידת קמפיינים עושה יותר נזק מתועלת והפרפורמנס בכלל לא יעיל כמו שחשבתם! אסא שפירא הוא איש אקדמיה וככזה הוא מגיע...
59 views