

איך מייצרים מגניבות? פרק 408 עם תומר כהן, סמנכ״ל השיווק של אדידס
איך מותג כמו אדידס הפך להיות כל כך מגניב ונחשק? הרי הוא לא תמיד היה כזה.האם ההצלחה שלו היא בעיקר תוצאה של הפעילות הגלובלית, מהי התרומה של...

Meiran Pachman
לפני יומייםזמן קריאה 2 דקות
0 צפיות


האם ה- DISRUPTION הפך ללא רלוונטי?
דיסראפשן הוא רעיון שנולד מעולמות הטלוויזיה (או אולי עוד לפני?), כזה שמתאים בעיקר ל- Unskipable Ads. יש ברייק פרסומות. הצופה חייב לצפות...
ולד סבידלר
5 ביוניזמן קריאה 2 דקות
86 צפיות


מה זה ״אריה הטיטניום״ ומי מועמד לזכות בו השנה?
ב-2002, קמפיין אחד שינה את הכל. BMW שחררה את “The Hire” – סדרת סרטונים קולנועיים מושקעים לבימוי רידלי סקוט ודיוויד פינצ'ר, שפורסמה רק...

Meiran Pachman
5 ביוניזמן קריאה 3 דקות
58 צפיות


איך בונים מותג פרמיום בקטגוריה שמונעת בעיקר ממחיר? פרק 407 עם נופר ממרוד, סמנכ״ל השיווק והדיגיטל של קבוצת תדיראן
לקראת סוף הפרק הצלחתי להוציא מנופר תגובה ראשונה על סערת טורנדו-יוסיאן אבל זה רק קליק בייט לפרק שעוסק בשינוי השיווקי והמותגי העצום שחוללה...

Meiran Pachman
5 ביוניזמן קריאה 1 דקות
96 צפיות


הסרט הראשון שצולם כולו רק מהמצלמות של הרכב- Hyundai Night Fishing
עונת הפרסים בשיאה. פסטיבל קאן מתקרב, כל גוף מדיה מפרסם תחזיות, ובין כל הדיבורים על קמפיינים פרובוקטיביים, מהלכים חברתיים ושימושים מפתיעים...

Meiran Pachman
28 במאיזמן קריאה 2 דקות
242 צפיות


הקמפיין הכי שורט של השנה- החדש של Lynx
כשהחתול שלה הוא זה שצריך לאשר את הדייט – Lynx עונים עם הפתרון הכי מבריק של השנה.
בושם חדש עם קאטניפ, מהלך קריאייטיבי נטול פחד, והומור שמתחכך בדיוק איפה שצריך. זה לא רק גימיק – זו תובנה שיווקית חדה שהפכה לקמפיין שכולם מדברים עליו.

Meiran Pachman
26 במאיזמן קריאה 2 דקות
64 צפיות