

ההכרזה הגדולה של גוגל צריכה להדאיג כל איש שיווק ולהדליק כל איש קריאייטיב| כל מה שנחשף בכנס Google I/O 2025
גוגל הציגה השבוע את מהלך הבינה המלאכותית הגדול ביותר שלה עד היום, ומה שיפה או מפחיד הוא שזה כבר לא עתיד רחוק. זה כאן. עכשיו. ובעברית. ...

Meiran Pachman
לפני 3 ימיםזמן קריאה 3 דקות
503 צפיות


מקאן העולמית חושפת את המודל החדש שלה לעבודה עם לקוחות
לא בכל יום סוכנות גלובלית כמו מקאן חושפת את תוכנית הפעולה שלה לעידן החדש. אבל זה בדיוק מה שקרה בראיון עומק שפורסם השבוע ב־Adweek עם דריל...

Meiran Pachman
לפני 5 ימיםזמן קריאה 3 דקות
584 צפיות


איך עושים סושיאל במשרד שמתמחה בטלוויזיה? פרק 406 עם שובל לוי, מנהלת מחלקת הסושיאל באדלר חומסקי
מה קורה היום עם הסושיאל בתוך משרדי הפרסום הגדולים? האם הוא עדיין ״הילד החורג״ שמקבל את שאריות הבריף והתקציב, או שכבר הפך לשחקן מרכזי...

Meiran Pachman
15 במאיזמן קריאה 1 דקות
59 צפיות


שבוע ה-Upfronts ומה אפשר ללמוד ממנו על עתיד הפרסום בטלוויזיה?
מה־Upfronts של נטפליקס ועד הפרסומות בזמן אמת של דיסני – כך נראית הטלוויזיה החדשה: פרוגרמטית, מונחית דאטה, ואובססיבית לתוצאה. 5 תובנות חדות מהשבוע הכי חשוב בפרסום בטלוויזיה, שגם אנשי שיווק בישראל לא יכולים להרשות לעצמם להתעלם ממנו.

Meiran Pachman
15 במאיזמן קריאה 3 דקות
32 צפיות


פרק מיוחד לעצמאים- איך חסכתי עשרות אלפי שקלים במיסים? פרק 405 עם נתי אהרונוביץ׳, יועץ פיננסי (הנינג׳ה הפיננסי)
כמו כמעט כולנו, גם אני התחלתי להרגיש את זה המצב בכיס: ההכנסות פחות יציבות (מלחמה וזה), ההוצאות עולות, והדבר הראשון שקופץ לראש זה איפה...

Meiran Pachman
11 במאיזמן קריאה 1 דקות
152 צפיות


נכתב על פטריות
היכולת לחבר עולמות תוכן שונים לגמרי לסיפור אחד היא אחת היכולות היפות במיתוג. הדוגמה של Full Pin ממונטריאול מדגימה את זה בצורה מעוררת...

אורי נוה
7 במאיזמן קריאה 1 דקות
67 צפיות