top of page
superbowl20243.jpg

מה קורה בהרצאה ומה זה תכל׳ס ייתן לעובדים שלכם?

כל חברה בעולם הייתה רוצה להיות יותר יצירתית ויותר חדשנית, זה בטח נכון למחלקות שיווק ועוד יותר למשרדי פרסום, דיגיטל ויח״צ. זו הסיבה שגם השנה, אני יוצא עם הרצאה בת שעה (אבל לפעמים כל כך נהנים אז נמשכת קצת יותר) שמכילה

את הסרטים, הטיזרים ומהלכי הדיגיטל הכי טובים, הכי יצירתיים והכי מדוברים מהסופרבול שיתקיים השנה ב-11.2 וכמו תמיד, יהיה חגיגה של יצירתיות וחדשנות.

  

כל סרט ומהלך שאראה מלווה בפרטים שחשוב וכדאי לדעת עליו ובעיקר, מה אפשר ללמוד ממנו וליישם כאן ועכשיו: טרנדים, טכנולוגיה, אג׳נדה וכד׳. בסוף ההרצאה, יוצאים מלאי השראה וחדורי מוטיבציה לעשות קריאייטיב מצוין ברמה של סופרבול.

 

מדובר בהרצאת חובה שמועברת זו השנה השישית בעשרות משרדי פרסום, דיגיטל, יח״צ ומחלקות השיווק של הלקוחות המשמעותיים בארץ.

רוצים לשמוע יותר או פשוט להזמין? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם.

קראתי והבנתי כי מדובר בהרצאה סגורה לארגונים בלבד

מי כבר צפה בהרצאה:
(כולל ב
שנים קודמות)

הורדה (4).png
KeshetLogo2018.svg.webp
030521045519Publicis-Groupe.webp
wsi-imageoptim-1-7.webp
הורדה (5).png
unnamed.jpg
images (1).png
Quality-Score-Logo.png
לוגו-מזרחי-טפחות.jpg

כמה מילים על מירן פחמן

בעל חברת Creative First המקדמת מצוינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה. בין לקוחותיו בשנים האחרונות: המסלול האקדמי המכללה למינהל, שטראוס, ביתילי, ג׳ק קובה, מכללת עזריאלי, הום סנטר ועוד.
 

בעבר מנהל קריאייטיב במקאן וסמנכ״ל הקריאייטיב של פוגל.
 

מרצה בארגונים רבים ובהם: המכללה למינהל, מכללת ספיר, דיגיטלנט, ACC ועוד.
 

מנהל את קהילת Creative First בפייסבוק המונה כ-17,000 חברים, בעל הפודקאסט הפופלארי ear catcher ומייסד תחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות

רוצים לשמוע יותר או פשוט להזמין? מלאו את הפרטים ואחזור אליכם.

קראתי והבנתי כי מדובר בהרצאה סגורה לארגונים בלבד

bottom of page