בואו ללמוד איך עקרונות הפרסום והמיתוג יכולים להפוך את העובדים שלכם למבוקשים יותר , ואיך כל זה יכול לתרום למיתוג המעסיק שלכם.
ההרצאה עשירה בדוגמאות מהנות מעולם הפרסום וכוללת תרגול אישי ופרקטי עם המשתתפים .
משך ההרצאה כשעה וחצי, ובה העובדים ילמדו מההתנהגות של המותגים המצליחים בעולם, כיצד לבדל את עצמם, לבלוט ולהפוך לא רק לעובדים טובים יותר, אלא גם לנחשקים יותר בתוך ומחוץ לארגון.
על מה נדבר בהרצאה:
❖ להיות טוב יותר- איך להיות מוצר טוב יותר ולהפוך לעובד-על עם יותר יכולות וכישורים מרוב העובדים בשוק.
❖ לענות על צרכים- לגלות מהם הצרכים הפונקציונליים והרגשיים של המנהלים שלכם ואיך תוכלו לענות עליהם בצורה מושלמת.
❖ לחשוב יזמות- להיות שכירים ולחשוב כמו יזמים- איך תוכלו לתת לחברה שלכם ערך מוסף עצום בנוסף על התפקיד שלכם.
❖ להפוך למותג- להיות מותג בתוך החברה ולהפוך לאגדה מחוץ לחברה. מה צריך לעשות כדי שזה יקרה.
מי כבר צפה בהרצאה:
כמה מילים על מירן פחמן
בעל חברת Creative First המקדמת מצוינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה. בין לקוחותיו בשנים האחרונות: המסלול האקדמי המכללה למינהל, שטראוס, ביתילי, ג׳ק קובה, מכללת עזריאלי, הום סנטר ועוד.
בעבר מנהל קריאייטיב במקאן וסמנכ״ל הקריאייטיב של פוגל.
מרצה בארגונים רבים ובהם: המכללה למינהל, מכללת ספיר, דיגיטלנט, ACC ועוד.
מנהל את קהילת Creative First בפייסבוק המונה כ-17,000 חברים, בעל הפודקאסט הפופלארי ear catcher ומייסד תחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות.