top of page
Meiran Pachman

Meiran Pachman

אדמין
More actions

פרופיל

תאריך הצטרפות: 1 באוק׳ 2018

Posts (470)

7 בנוב׳ 20251 min
לא מה שציפיתם מפרק על הקריאייטיב של ליברה- פרק 421 עם עידן לוי איש קריאייטיב עצמאי
כבר שבע שנים שליברה, החברה שהבטיחה לשנות סדרי ביטוח, מייצרת סרטונים מפתיעים, קריאייטיביים ובלתי צפויים. מי שעומד מאחורי השפה הקריאייטיבית של ליברה מיום הקמתה הוא עידן לוי שעבד עליה בזמנו בקשת ומלווה אותה עד היום כאיש קריאייטיב חיצוני. דיברנו על פיצוח האסטרטגיה של המותג ליברה, על קמפיין ההשקה- ״אמנת ליברה״, איך נולדה השפה של ״לא מה שציפיתם״ ובעיקר איך מתחזקים אותה כל כך הרבה זמן ומצליחים להפתיע בכל פעם מחדש. נגענו בבחירה של תומר קפון כפרזנטור, בקריין המזוהה ומה עושים כשנכנסת חברת בת לתמונה-...

11
0
26 באוק׳ 20251 min
״לא הייתה כזאת אושייה בארץ כבר שנים״ עם עמית יריב, מייסד כנס B-DAY 2025
יריב עמית, האיש מאחורי Brand Academy, מגיע לפודקאסט רגע לפני כנס המיתוג השנתי B-DAY 2025, שנערך השנה בשיתוף פעולה עם Creative First. הוא מספר איך הכל התחיל מרעיון קטן להחזיר את המותג למשהו שמדברים עליו,ואיך זה גדל לאירוע שמביא לישראל שמות כמו תום גודווין, המרצה הפרובוקטיבי שמגיע פיזית,ו־דיוויד אקר, אגדת המיתוג.שיחה על הקונספט של הכנס  "דרוש אומץ"  ועל הקשר האישי של יריב לעולם המיתוג,ולרעיון של לבנות מותגים שלא מפחדים לקחת סיכון. להאזנה בספוטיפיי> להאזנה באפל> או פה באתר: ואפשר גם לצפות...

9
0
9 באוק׳ 20251 min
״הבטן שלי התהפכה מיליון פעם״- אורן בר גיל שותף וסמנכ״ל השיווק בקבוצת קסטרו-הודיס על הקמפיין החדש של קרולינה למקה
השאלה הראשונה ששאלתי את סמנכ״ל השיווק של קרולינה למקה היא וואט דה פאק?!  אבל בקטע טוב. כי הסרט החדש ויוצא הדופן של קרולינה למקה מעלה לא מעט שאלות כמו: למה מותג משקפיים נגיש עושה סרט גבוה, איכותי על סף הפלצני? האם קהל היעד שלו מבין את הסרט? מה בעצם רצו לומר? למה בחרו דווקא רועי כפרי ליצור ולביים את הקמפיין הזה? וגם, מה אמרו הטאלנטים על התסריט השאפתני ומה הציפיות השיווקיות שלהם מהקמפיין. פרק קצר וחד על הקמפיין הכי מעורר שיח בשבוע האחרון.   להאזנה באפל> להאזנה בספוטיפיי> תמשיכו לעקוב: קבלת...

32
0
bottom of page