

פורמולה 1- מיתוג של 800 כוחות סוס
מרוץ הפורמולה 1 שהסתיים בתחילת השבוע הוא הזדמנות יפה להתבונן רגע על היכולת של סיפור ומיתוג לדלוור שינוי ולשנות מטרות עסקיות מקצה לקצה.

אורי נוה
23 במרץזמן קריאה 1 דקות


למה אנחנו לא עובדים עם משרד פרסום? פרק 398 עם טל כדורי, סמנכ״לית השיווק של פמינה
הקמפיין החדש של פמינה בכיכובה של בר רפאלי, הניב את הפוסט עם הכי הרבה תגובות השבוע בקבוצת קריאייטיב פירסט. זו הייתה סיבה מצויינת בשבילי...

Meiran Pachman
21 במרץזמן קריאה 1 דקות


איך Droga5 מנסה להחזיר לעצמה את מעמד האייקון הפרסומי?
איך Droga5 ממציאה את עצמה מחדש? אחרי שנים ככוכבת עולם הקריאייטיב, רכישתה על ידי Accenture אילצה את הסוכנות לחשב מסלול מחדש. האם שילוב בין קר

נועה בר און
20 במרץזמן קריאה 2 דקות


אפל שוב שברה את חוקי הפרסום והתוצאה מהפנטת
אני יודע שלבקש מכם לעצור עכשיו את העבודה ליותר מחמש דקות כדי לצפות בפרסומת זו בקשה גדולה. במיוחד שההתחלה קצת איטית ולא מאוד מושכת לצפייה....

Meiran Pachman
19 במרץזמן קריאה 3 דקות


מה Perplexity עשו שגוגל לא הצליחו? שיעור בקריאייטיב ואסטרטגיה
שנים לימדו אותנו שלפרסומות יש מבנה קבוע – 20 שניות של קריאייטיב שתופס את העין הצופה ומבדר אותו ואז 10 שניות של 'דבר המפרסם' שבו מדברים על...

Meiran Pachman
18 במרץזמן קריאה 3 דקות


איך יוצאים מממלכת הבלוף? פרק 397 עם טל מנקס יוצר, קומיקאי ואיש קריאייטיב
טל מנקס תמיד ריתק אותי.הוא עבר דרך מיוחדת מעולם הפרסום שם הוא מהר מאוד כיכב עד שעזב כדי להתרחק ולהתנתק, לעבוד על עצמו ועל ההופעות שלו...

Meiran Pachman
16 במרץזמן קריאה 1 דקות







