

העוף של הבינה המלאכותית מול העוף של KFC- מי ניצח במבחן הטעם?
אני לא צריך לספר לכם שאנחנו כבר לגמרי חיים בעידן שבו הבינה המלאכותית משתלטת על הכל. אבל האם היא יכולה גם להשתלט על עולם הקולינריה? KFC...

Meiran Pachman
12 במרץזמן קריאה 2 דקות


הפעם הגזמנו! פרק 396 עם רחלי רוטנר אשת תוכן וקריאייטיב
איך הופכים תוכן להצלחה מסחרית בלי לאבד את הקריאייטיב? איך שומרים על הומור קיצוני בעולם הפרסום שמעדיף ללכת על בטוח? ולמה מותגים כל כך...

Meiran Pachman
8 במרץזמן קריאה 1 דקות


המהלך הפרסומי שטלטל את האוסקר
יש רגעים שבהם הפרסום חוצה את הגבול בין מסחרי לאמנותי, וכשהם קורים – קשה להתעלם מהם. טקס האוסקר ה-97 היה אחד מהרגעים האלה. במהלך השידור,...

נועה בר און
5 במרץזמן קריאה 2 דקות


הסטארטאפ מאחורי "אלה" הולך לטלטל את השוק! פרק 395 עם נעמה מנובה טוויטו מנכ״לית מרקטים.אי איי
מה הסיפור מאחורי "אלה" והשיתוף בנק הפועלים? חודש אחרי הקמפיין- כמה השת"פ מצליח בפועל, מה יש לנעמה מנובה טוויטו לומר על הביקורות המקצועיות...

Meiran Pachman
2 במרץזמן קריאה 1 דקות


איך מפרסמים סוד? המיתוג המרגש מאחורי טבעות האובדן
יש הרבה צורות ודרכים להתבונן על המיזם המרגש הזה של Little Santi. אותי מאוד סקרן ללמוד ממנו איך בעצם מתמודדים עם לפרסם סוד? איך יוצרים...

אורי נוה
27 בפבר׳זמן קריאה 2 דקות


לפתוח את היחסים- המהלך החדש של נטפליקס
לקראת חג האהבה, נטפליקס השיקה קמפיין המעודד זוגות "לפתוח את הקשר" – לא ברמה הרומנטית והמינית, אלא דווקא בכל הקשור להרגלי הצפייה שלהם....

Meiran Pachman
27 בפבר׳זמן קריאה 2 דקות







