

תהיו קשאני- פרק מיוחד לזכרו של דן קשאני ז״ל- עם סיגל עבודי, סמנכ״לית הקריאייטיב של מקאן
איך מנציחים איש קריאייטיב אגדי שהלך מהעולם מוקדם מדי? בדיוק כמו שהוא היה רוצה—עם צחוק, אהבה והשראה. סיגל עבודי, סמנכ״לית הקריאייטיב של...

Meiran Pachman
24 בפבר׳זמן קריאה 1 דקות


הפונט שפותח במיוחד לקהל חרדתי
אני אוהב כשמיתוג וקריאטיב בוחרים שלא לציית לחוקים של הקטגוריה שבא הם פועלים. דוגמה יפה לכך הוא המיתוג החדש של ivie. מותג חדש לערכות...

אורי נוה
19 בפבר׳זמן קריאה 1 דקות


חוזרים להומור קיצוני- החדש של AXE
מותג הדאודורנט AXE (או Lynx כפי שהוא נקרא באירופה) ידוע בכך שתמיד הצליח לייצר באזז בפרסום שלו, במיוחד בזכות ההומור הקיצוני, המחופף...

Meiran Pachman
19 בפבר׳זמן קריאה 2 דקות


איך קמפיין הסופרבול של Poppi הפך לסערת משפיענים
סופרבול הוא קרקע פוריה למהלכים שיווקיים יוצאי דופן, אבל לפעמים, מה שמתחיל כרעיון ויראלי הופך לבומרנג תקשורתי. מותג משקאות הפרוביוטיקה...

נועה בר און
17 בפבר׳זמן קריאה 2 דקות


איך משאירים את גראוויטי רלוונטית בעידן החדש? פרק 393 עם שרון קונופני מנכ״לית גראוויטי
שרון קונופני, הייתה פרסומאית ויזמת והיום היא שותפה ומנכ"לית גרביטי שעוד זוכרת את הימים שבהם אנשי קריאייטיב היו ״גרים״ בבתי פוסט וזה היה...

Meiran Pachman
16 בפבר׳זמן קריאה 1 דקות


האם נאס דיילי יכול לתרגם את ההצלחה הויראלית שלו לסוכנות סושיאל בישראל? פרק 392 עם נוסייר יאסין
עם 72 מיליון עוקבים ברחבי העולם, ברור למדי שנוסייר יאסין הידוע יותר בכינוי נאס דיילי פיצח את זה. הוא יודע לייצר תוכן ויראלי שמעורר שיח...

Meiran Pachman
10 בפבר׳זמן קריאה 1 דקות







