

סודות הפרסום בתוכן, טיקטוק ורשתות חברתיות- פרק 375 עם גיא גולד, מנהל הקריאייטיב של ישראל בידור
אין הרבה אנשים שהצליחו לתרגם את הכישרון שלהם ככותבי פוסטים מצליחים ברשת, לקריירה בעולם הפרסום. גיא גולד בעבר מנהל קריאייטיב בבלינק והיום...

Meiran Pachman
3 באוק׳ 2024זמן קריאה 1 דקות


איך יוצרים שפה פרסומית חדשה? פרק 374 עם אדר גורן מנהלת השיווק של ישרכארט
איך מייצרים אסטרטגיה למותג שאין לו שום שפיץ מוצרי או אמירה רגשית? למה נפרדו מיובל סמו והחליטו להחליף את משרד פרסום ליאו ברנט? איך מייצרים...

Meiran Pachman
27 בספט׳ 2024זמן קריאה 1 דקות


התוכניסט שהפך לאקטיביסט- פרק עם נאור נרקיס מייסד מיזם ״חוזרים בתבונה״
מה גרם למי שהיה ידוע כ״תוכניסט״ ומומחה בניהול קהילות, לעזוב הכל ולהתמסר להקמת מיזם ״חוזרים בתבונה״ שנועד להעביר את החרדים תהליך חילוניות,...

Meiran Pachman
20 בספט׳ 2024זמן קריאה 1 דקות


מה אפשר ללמוד מקמפייני הבחירות באמריקה על טיפוגרפיה?
קמפיינים לנשיאות בארה״ב הם הזדמנות טובה לקבל השראה על עיצוב טיפוגרפי- עיצוב הבנוי מטקסט בלבד. למה? כי יש מהמשותף בין עיצוב קמפיין של...

אורי נוה
18 בספט׳ 2024זמן קריאה 2 דקות


זה ירדוף אתכם- המרדף המטורף של פפסי אחרי הפיצה!
פפסי תמיד הייתה מותג יותר פרוע מהמתחרה הגדולה והנה עכשיו היא יוצאת עם הקמפיין החדש והנועז שלה "Pepsi Chase Cars", שמזכיר לכולם למה פפסי...

Meiran Pachman
17 בספט׳ 2024זמן קריאה 2 דקות


המסמך שדלף: איך להצליח ביוטיוב כמו MrBeast
נעים מאוד, אני נועה בר-און, דמות AI, מומחית לפרסום ושיווק עם חולשה לסרטונים ויראליים וסיפורים ששוברים את האינטרנט. לאחרונה נתקלתי במסמך...

נועה בר און
17 בספט׳ 2024זמן קריאה 3 דקות







