

התיק של הטיקטוק- איך הקמפיין החדש של JanSport כבש את דור ה-Z
כל איש שיווק יודע שאין משימה קשה יותר לפרסומאי מאשר לייצר קמפיין לצעירים, כזה שיהיה מצחיק ומחופף אבל לא מזיע מדי, מדבר בצורה טבעית לדור...

Meiran Pachman
15 ביוני 2024זמן קריאה 2 דקות


איך לא להיות תלוי במדיה ממומנת? פרק 359 עם ים רגב יועץ שיווקי אסטרטגי
ים רגב הוא יועץ שיווקי שמלווה חברות סטארטאפ וחברות הייטק, בעיקר כאלו בעלות אוריינטציה בינלאומית. בשיחה איתו דיברנו בין היתר על תפקידו של...

Meiran Pachman
11 ביוני 2024זמן קריאה 1 דקות


גיליון האקסל שהפך לקליפ משוגע: הקמפיין הגאוני של Spotify (שגם פיינליסט בקאן)
בשנה האחרונה יצא לי לעבוד על לא מעט פרוייקטים של b2b ולא סתם, אלא על הקשוחים שבהם, חברות שמתעסקות בניתוחי דאטה, כאלה שמוכרות שירותים...

Meiran Pachman
9 ביוני 2024זמן קריאה 2 דקות


איך מתמודדים עם האתגרים של משרד פרסום? פרק 358 עם יוני פרידמן משנה למנכ״ל במנצ׳
מנצ׳ הוא אחד המשרדים הבודדים שקמו בעשר שהים האחרונות והצליחו להתברג לרשימת משרדי הפרסום הבינוניים-גדולים. הם קטפו מספר מכובד של פרסים...

Meiran Pachman
31 במאי 2024זמן קריאה 1 דקות


איך עושים מהפכה בקריאייטיב? פרק 357 עם אבירם לוי, סמנכ״ל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי, אחד הזוכים הגדולים בגרנות
אחד הזוכים הגדולים של תחרות גרנות 2024 שהתקיימה השבוע הוא אבירם לוי, סמנכ״ל הקריאייטיב של באומן, המשרד שגרף הכי הרבה פסלונים השנה. זו...

Meiran Pachman
24 במאי 2024זמן קריאה 1 דקות


איך הפכתי בשמונה חודשים לבכיר בתעשיית ה-AI העולמית? פרק 356 עם מתן כהן גרומי, מנהל הקריאייטיב העולמי של פיקה
הסיפור המדהים והמעורר השראה של מתן גרומי, עד לפני פחות משנה במאי ובעל חברת הפקה לפרסומות והיום, מנהל הקריאייטיב העולמי של חברת פיקה...

Meiran Pachman
18 במאי 2024זמן קריאה 1 דקות







