

מה בין פזמונאי לפרסומאי? פרק 121 עם מאיר גולדברג
מאיר גולדברג ידוע כאחד הפזמונאים הכי טובים בארץ אבל בכובע השני שלו הוא פרסומאי ותיק שמלמד היום את הדורות הצעירים של הקופי ובעבר היה מנהל...

Meiran Pachman
10 בינו׳ 2020זמן קריאה 1 דקות


איך המותגים יכולים להיכנס לטיקטוק? פרק 120 עם קובי ידידוביץ, מומחה לפלטפורמה
טיקטוק נכנסה לחיינו בסערה ברבעון האחרון של 2019 ולא נראה שהיא הולכת לשום מקום. כדי להבין איך עובדת הפלטפורמה ובעיקר איך המפרסמים יכולים...

Meiran Pachman
2 בינו׳ 2020זמן קריאה 1 דקות


מה למדתי מניהול השיווק של סודה סטרים? פרק 119 עם מתי יהב, סמנכ״ל השיווק הגלובלי של סודה סטרים
מתי יהב משמש בחמש שנים האחרונות כסמנכ״ל השיווק של סודה סטרים והוא במידה ניכרת אחראי להצלחת המותג ולמכירות של סודה סטרים בארץ ובעולם. לרגל...

Meiran Pachman
28 בדצמ׳ 2019זמן קריאה 1 דקות


איך עובדים נכון עם יוטיוב, פרק 118 עם מורן זר קצנשטיין, בעלים של YYY
מורן זר קצנשטיין פתחה בשנה האחרונה את YYY, בית ספר למקצועות היוטיוב ובין היתר היא מלמדת מותגים לעבוד עם יוצרי תוכן וגם מפתחת פורמטים....

Meiran Pachman
20 בדצמ׳ 2019זמן קריאה 1 דקות


איך משווקים למשווקים? פרק 117 עם חנית מרינוב, סמנכ״ל השיווק של גוגל ישראל
בתום השבוע שבו התקיים כנס יוטיוב הגדול של גוגל, התיישבתי עם חנית לשיחה מעמיקה על המסר שלהם ללקוחות, על המותג גוגל, על הקריירה האישית שלה...

Meiran Pachman
12 בדצמ׳ 2019זמן קריאה 1 דקות


איך מנהלים את המותג הארגוני ב 2020? פרק 116 עם אימי עירון, like a rainbow
אימי עירון הייתה עד לפני שנה המנכ״לית והיזמית של סלונה והיום היא מלווה ארגונים ועוזרת להם לספר את הסיפור שלהן כמותג לכל דבר. דיברנו על...

Meiran Pachman
5 בדצמ׳ 2019זמן קריאה 1 דקות







