מה אנשים חושבים על פרסומות? פרק 171 עם שי גולדן, עיתונאי ומבקר טלוויזיה
אחרי 170 פרקים שבהם אירחתי את מיטב הפרסומאים, אנשי השיווק והתוכן, החלטתי הפעם לארח מישהו מהצד השני- הצופה והצרכן.
כדי לייצג את הצופה האינטלגנטי, הדעתן והורבלי, הזמנתי את שי גולדן, איש תקשורת, עיתונאי ומבקר טלוויזיה לשעבר, כדי שיגיד לנו בפנים בדיוק מה הוא חושב על הפרסומות ועלינו, הפרסומאים ואנשי השיווק.
דיברנו על קריאייטיב, על פרזנטורים, על עצלות ופחדנות, על תוכן שיווקי, על צפייה ליניארית מול צפייה נדחית, על פרסום אמריקאי, על בניית מותגים והנעה לפעולה, על חדשנות (וחוסר חדשנות) ולבסוף על נבואת הזעם שלו כלפי תעשיית הפרסום.
היה, איך לומר, מאוד מעניין,לא תמיד נעים לשמוע אבל מאוד מאוד פותח עיניים.
הפרק בשיתוף אקטיב טרייל, חברת המרקטינג אוטומיישן המובילה בישראל. עם אקטיב טרייל תוכלו לייצר מסעות לקוח אוטומטיים בכמה קליקים פשוטים שייעלו את תהליכי השיווק שלכם ויחסכו לכם זמן וכסף.
לחודש התנסות חינם ולקופון הנחה בלעדי למאזיני הפודקאסט:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
תודה לפודקאסטיקו המפיקים פודקאסטים מעולים על העזרה בעריכה ושיפור הסאונד
ולאדיו המשווקים את ספוטיפיי בישראל.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום?
לחצו פה:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
חדש! לוח הפרילנסים של הקהילה:
Comments