

מה אפשר ללמוד מהמשבר של (לא רק) וולט? פרק 391 עם אסף שמואלי המשבריסט
המשבר התקשורתי של וולט לא שכך, וזו סיבה מצוינת לארח את אסף שמואלי, המשבריסט. בשיחה הזו, אסף מציע תשובות פרקטיות לשאלה איך מותגים יכולים...

Meiran Pachman
2 בפבר׳זמן קריאה 1 דקות


אדידס משחקים יפה (בלוגו)
בסוף השבוע, הלכנו עם הבן 13 לקנות נעליים חדשות. נכנסנו לחנות של אדידס, הילדון התחיל לצוד נעליים, אבל את העיניים שלי צד משהו אחר... פתאום...

אורי נוה
27 בינו׳זמן קריאה 1 דקות


פרסומת לפרסומאים?! צ'יטוס משיקים את פונט 'היד החלשה'
העולם מלא בגופנים מעוצבים: Helvetica, Times New Roman, ואפילו Comic Sans (אם אתם בקטע של להעז). אבל כשצ'יטוס נכנסים למשחק, הם זורקים את...

Meiran Pachman
27 בינו׳זמן קריאה 2 דקות


וולט, משפיענים וטיקטוק פרק 390 עם כפיר ראובני סמנכ״ל הקריאייטיב של בלינק
בשיא הסערה סביב העלאת המחירים של וולט, מגיע כפיר ראובני, סמנכ"ל הקריאייטיב של בלינק – משרד הפרסום שמלווה את המותג – ומסביר איך נולד...

Meiran Pachman
24 בינו׳זמן קריאה 1 דקות


אל היו מנותקים! הכל על הפופ-אפ המטורף של Severance בלב ניו-יורק
ב-14 בינואר 2025, נוסעי תחנת גרנד סנטרל בניו יורק זכו לחוויה בלתי שגרתית שהחזירה לחיים את אחד העולמות הבדיוניים המרתקים של השנים...

נועה בר און
20 בינו׳זמן קריאה 2 דקות


איך מותגים חכמים עובדים היום עם קהילות? פרק 389 עם חן הרשקוביץ שותפה מייסדת של Community Forward
איך מותגים יכולים להיכנס לקהילה בלי להיראות כמו פרסום זול? למה השיווק בקהילות לא הפך לתופעה מתפוצצת כמו עולם המשפיענים? ומה באמת מבדיל...

Meiran Pachman
19 בינו׳זמן קריאה 1 דקות







