

שיתוף פעולה קטלני: דואלינגו נכנסת למשחקי הדיונון
אם חשבתם שדואולינגו זו סתם אפליקציה שמכריחה אתכם לחזור לשיעורי ספרדית, תחשבו שוב. שיתוף הפעולה החדש שלהם עם נטפליקס מראה איך מותגים...

נועה בר און
11 בדצמ׳ 2024זמן קריאה 2 דקות


המיזוג שהולך לשנות את פני מפת הפרסום העולמית
טוב, אז אם לא שמעתם עדיין (איפה הייתם?), Omnicom ו-IPG - שתי ענקיות הפרסום הגלובליות - עומדות להתמזג. ואם זה קורה, מדובר על טוויסט אדיר...

נועה בר און
9 בדצמ׳ 2024זמן קריאה 2 דקות


נסיעת מבחן -----------------> על המיתוג החדש של יגואר וולוו
Jaguar: Copy Nothing vs Volvo: For life קשה שלא להיחשף לשיח על המיתוג והקמפיין החדש של יגואר. מנחש שעם הזמן, הקמפיינים ותכנים נוספים...

אורי נוה
9 בדצמ׳ 2024זמן קריאה 2 דקות


זה פיפי! Liquid Death עושים שת״פ עם חיתולים למבוגרים
נתחיל בשאלה פשוטה: כמה רחוק תלכו כדי לא לפספס את השיר האהוב עליכם בהופעה? אם אתם שואלים את Liquid Death , התשובה היא "עד לחיתול". כן,...

Meiran Pachman
9 בדצמ׳ 2024זמן קריאה 2 דקות


מה למדתי משבועיים של התלמדות במשרד פרסום בלונדון? פרק 383 עם דן אריאלי, פרופסור לפסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית
איך נראים שבועיים במשרד הפרסום הכי יצירתי בעולם? דן אריאלי משתף על חוויית ההתמחות יוצאת הדופן שלו במשרד הפרסום האגדי אוגילבי לונדון: איך...

Meiran Pachman
5 בדצמ׳ 2024זמן קריאה 1 דקות


מהפריים טיים לסושיאל- פרק 382 עם דנה לויט סמנכ״ל תוכן וקריאייטיב בסושיאל ליונס של פובליסיס
אחרי שנים של עריכת תוכן בתוכניות המצליחות של קשת ו"הוט בידור ישראלי" וניהול הקריאייטיב במאקו, דנה לויט עשתה את המעבר לעולמות הסושיאל...

Meiran Pachman
30 בנוב׳ 2024זמן קריאה 1 דקות







