

איך משווקים נכון לדור ה-y וה-z? פרקון בונוס עם אפרת סלע איתמר בשיתוף y2z
אפרת סלע איתמר היא היזמת שמאחורי מותג המשפיענים דה לידרס ובעלים של משרד הדיגיטל y2z. בריאיון קצר ומוקד דיברנו על איך משווקים נכון לדור...

Meiran Pachman
14 ביולי 2022זמן קריאה 1 דקות


איך משווקים לגיימרים? פרק 267 עם סיון פולק-יהל מלנובו ויעל כהן מריסט גיימינג
איך מגיעים לגיימרים? איך מדברים אליהם, איך לא יוצרים אנטי, לא יוצאים קרינג׳ים ומצליחים לפתח מערכת יחסים ואפילו להעביר מסרים ולייצר מכר?...

Meiran Pachman
8 ביולי 2022זמן קריאה 1 דקות


מה קרה לחוליגנס? פרק 266 עם מקס שרבקוב, ממייסדי חוליגנס בעבר וכיום סמנכ״ל הפקטורי
חוליגנס היו בשעתו אחת מסוכניות הקריאייטיב הכי בועטות, דיגיטליות, טכנולוגיות ומגניבות בארץ הקודש. 3 יוצאי מקאן דיגיטל שהחליטו להקים סוכנות...

Meiran Pachman
30 ביוני 2022זמן קריאה 2 דקות


איך מייצרים מכר עם משפיענים? פרק 265 עם לירון טמיר לוי מנהלת הפעילות של humanz בישראל
נדמה שכולם עובדים עם משפיענים בימים אלה ובהתאם, תקציבי הפרסום והשיווק לערוץ הזה הולכים וגדלים אקספוזנציאלית. כדי להבין מה חדש בתחום, האם...

Meiran Pachman
23 ביוני 2022זמן קריאה 1 דקות


איך מייצרים אימפקט בשיווק? פרק 264 עם שירלי קנטור יועצת לאחריות תאגידית, אימפקט ושיווק חברתי
גם אתם מרגישים שפתאום כולם מדברים היום על אימפקט מרקטינג? כדי להבין למה זה קורה, מה זה בעצם אומר ומה ההבדל בין אימפקט לבין אחריות...

Meiran Pachman
17 ביוני 2022זמן קריאה 1 דקות


איך מנהלים את ״החג של תנובה״- פרק לשבועות עם מיכל בצר מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה
יום לפני ערב חג שבועות, אחד החגים הכי משמעותיים לתנובה, פגשתי לשיחה את מיכל בצר, שמנהלת ביד רמה את כל השיווק של חטיבת החלב (כל מה שבמקרר...

Meiran Pachman
12 ביוני 2022זמן קריאה 2 דקות







