איך מתכוננים לחגי הקניות של נובמבר? פרק 286 עם נטלי טנא מנהלת הפעילות של שופינג אי אל ויועצת לסטארט

עם סיומו של החג הישראלי לקניות ברשת, מבית גוגל, פגשתי לשיחה את מי שמנהלת את מיזם שופינג אי אל בשנים האחרונות ואחת המומחיות בארץ לטכנולוגיות בעולם האיקומרס- נטלי טנא.
שמעתי ממנה על ההצלחה של המיזם השנה, האם עדיין יש השתתפות והיענות, למה לפעמים יש הרגשה שחלק מהמבצעים לא אמיתיים, איך התחיל המיזם בארץ ומה בעצם יוצא לגוגל מזה.
דיברנו לא מעט על הטכנולוגיות המובילות היום בעולם האיקומרס, כיצד הסטארטאפים עוזרים לחנויות למכור יותר, מה הכאב הכי גדול שהטכנולוגיה עדיין לא הצליחה לפתור וגם, איזו טכנולוגיה הולכת לעשות מהפכה גדולה בענף ועדיין רוב האנשים לא מכירים.
עוד דיברנו גם על המחלות של הסחר האלקטרוני בארץ, על איטיות האתרים ואיך פותרים אותה, על הבעיות בשירות הלקוחות והמשלוחים שפוגמים בחווית הקנייה, על חיזוק הקשר בין המחסר ברשת לרצפת המכירה הפיזית ולבסוף, איך ייראה האיקומרס בעיניה בעתיד הקרוב והרחוק.
שיחת עדכון עכשווית לכל מי שמוכר ברשת ולכל מי שרוצה להיות מעודכן בכל הטרנדים והטכנולוגיות הכי חדשות בענף האיקומרס, מפי אחת האוטוריטות הגדולות בתחום.
מוזמנים להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים חפשו את ear catcher,
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/mx5m72v2
או האזינו כאן באתר:
הפרק בשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי. http://www.pollit.co.il/
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments