

טיול בזרם תודעה של איש קריאייטיב- ear catcher 256 עם עידו מימון, רעיונאי ויוצר
עידו מימון הוא אחד מאנשי הקריאייטיב הכי מיוחדים שיש לנו פה בארץ. מצד אחד הוא גאון שיורה קונספטים בקצב משוגע ועל כן, הוא עבד ברוב המשרדים...

Meiran Pachman
22 באפר׳ 2022זמן קריאה 2 דקות


עושים סדר בלינקדאין- ear catcher 255, פרק לפסח עם תומר צוקר מומחה בלינקדאין וה-CMO של חברת Kryon
עם יד על הלב, איך נראה פרופיל הלינקדאין שלכם? האם הוא מושקע ועשיר בתוכן או בסיסי ומוזנח, כי לא נגעתם בו מאז הפעם ההיא שפתחתם אותו? לכבוד...

Meiran Pachman
14 באפר׳ 2022זמן קריאה 2 דקות


איך עוברים לנהל שיווק בחברה גלובלית? ear catcher 254 עם שירי גורברד שותפה ב-GCMO
הדיי ג׳וב של אורחת השבוע הוא ניהול מיתוג מעסיק וחווית עובד ביוניקורן ורביט אבל היא מתארחת תחת הכובע השני שלה, כשותפה בפורום סמנכ״לי...

Meiran Pachman
7 באפר׳ 2022זמן קריאה 1 דקות


למה אנחנו עדיין מאמינים בקריאייטיב? פרק 253 עם אייל גיא שותף וסמנכ״ל קריאייטיב בדיבור
אייל גיא הצטרף כשותף למשרד הדיגיטל (בזמנו) ״דיבור״ רק לפני 3 שנים שהפך מאז למשרד פרסום לכל דבר, עם הצלחה מוכחת בתחום הקריאייטיב. דיברנו...

Meiran Pachman
31 במרץ 2022זמן קריאה 1 דקות


איך בונים מותג בעיקר באמצעות משפיענים? Ear Catcher 252 עם דרור בלומנטל סמנכ"ל שיווק ב-BUYME
דרור בלומנטל הגיע להקלטת הפרק בסופו של משברון רשת שתקף אותו ואת החברה בה הוא משמש כסמנכ"ל שיווק, כך שבאופן טבעי השיחה התחילה בנושא הזה,...

Meiran Pachman
25 במרץ 2022זמן קריאה 1 דקות


איך עושים מיתוג מעסיק באמצעות סושיאל? Ear Catcher 251 עם אמיר ברקול מנהל הסושיאל של מיקרוסופט R&D
מה, שוב פרק על סושיאל? ובכן, בהחלט! ולא סתם סושיאל. אמיר ברקול הוא שם דבר בכל הקשור לסושיאל בהייטק ובמיוחד בחיבור למיתוג מעסיק. הוא מנהל...

Meiran Pachman
17 במרץ 2022זמן קריאה 2 דקות







