האם אנשי פרסום ושיווק צריכים לעשות חשבון נפש? פרק מיוחד ליום כיפור עם אילן צינמן סטוריטלר של אג׳נדה
השנה יותר מתמיד, הרגשנו אנשי השיווק והפרסום, שאנחנו צריכים לעשות פחות רע לעולם ולהקשיב לדור ה-y ודור ה-z, שדורשים מאיתנו להיות חלק מהתנועת השינוי שמקדמת ערכים חיוביים, מחשבה על העולם, על הקהילה, על קיימות, גיוון ועוד.
אז ניצלתי את השבוע של יום כיפור כדי לעשות חשבון נפש משותף, בלי הנחות ובשידור, עם אחד האנשים שמומחים בשילוב של סטוריטלינג עם אימפקט מרקטינג- איש התוכן והשיווק הבכיר והמנוסה אילן צינמן.
דיברנו בין היתר על לקיחת אחריות, כולל המחירים שחברות ומותגים נדרשים לשלם, על אג׳נדה, ואיך מוצאים אותה ועובדים בה, על ״דאבל באטום ליין״ שמדבר על שילוב של אימפקט עם רווח עסקי, ואיך כל זה מתחבר למחאת בלפור שאילן לקח בה חלק פעיל וגם, על מה הוא אישית מצטער ועושה חשבון נפש בימים אלה.
שיחה גלוית לב, שלא עושה לעצמנו הנחות ועם כמה שפחות צדקנות וטהרנות, על נושא שכולנו מתחבטים בו בימים אלה. מוזמנים גם אתם לנצל את החג כדי לעשות את החשבון נפש שלכם ולשתף אותנו במחשבות שלכם, בקבוצת קריאייטיב פירסט.
הפרק בשיתוף פודקאסט ״הבצמארק״- פודקאסט על אד טק מדיה ומה שבניהם. כל הניתוחים וההתפתחויות בתחום האדטק והמרקטינג וגם המושגים שכל איש שיווק, פרסום ומדיה צריך להכיר ב-2022. עם תומר נחום, ליאור שבו ועמית אוחיון. האזינו עכשיו ב mako ובכל אפליקציות הפודקאסטים.
ובשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי. http://www.pollit.co.il/
עשיתם קריאייטיב מצוין בשנת 2021-יוני 2022? בואו לקבל על זה הוקרה בתחומי הפרסום, הדיגיטל, התוכן, היח״צ והמיתוג מעסיק. לעמוד גרנות, תחרות הקריאייטיב הישראלית>>
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments