!-- Google Tag Manager -->
top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך מייצרים לחץ ציבורי להחזרת החטופים? פרק 336 עם ניר הירשמן שותף בהירשמן תקשורת




חודש אחרי הטבח של השבעה באוקטובר, ניר הירשמן התנדב לעזור למטה המאבק של משפחות החטופים ויצר מייצגים שקיבלו הד תקשורתי נרחב, גרמו לפוליטיקאים לדבר איתם לראשונה ותרמו ללחץ הציבורי להחזרתם המיידית של החטופים עצמם.


בפרק מיוחד שהוקדש ברובו לשיחה על הקמפיין התקשורתי להחזרת החטופים דיברנו על איך הפכו נתון של מאות חטופים לסיפורים אנושיים שמייצרים הזדהות רגשית, איך מתמודדים עם הנרטיב התקשורתי הנגדי של חשיבות הניצחון במלחמה, איך מתמודדים עם הריאיונות העיתונאיים של המשפחות והמשוחררים וגם, למה הפכה החזרת החטופים לאירוע תקשורתי המזכיר תוכנית ריאליטי ואיך נכנסה הפוליטיקה לדיון ואת מי זה משרת.

 

דיברנו בנוסף על עולם היח״צ החדש, איך יוצרים מייצגים ואירועים שהתקשורת לא יכולה שלא לסקר (וגם על השחיקה שלהם), על הציניות בתחום, איך מתמודדים עם ה-ai, למה לא רואים בארץ מהלכי pr קריאייטיביים כמו בחו״ל ולמה הוא מאוד מאמין בפודקאסטים.

 

פרק טעון ומאיר עיניים עם סטוריטלר מדהים שהיה מי מישהו ״מבפנים״.


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הבאים:

בספוטיפיי: http://tinyurl.com/4nexvuah

או פה באתר:



 

הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. מבצע מיוחד עד סוף השנה: 50% הנחה לתשלום הראשון (חודשי או שנתי): https://www.smoove.io/he/meiran_creative-first_co_il/ עם הקוד: kehila_creative50 (לקוחות חינמיים או חדשים בלבד)

 

להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter

 

לפרטים על ההרצאה ״10 המהלכים השיווקיים והפרסומיים הכי טובים של 2023״:https://www.creative-first.co.il/best2023

 

28 views
bottom of page