top of page
  • Writer's pictureארז רובינשטיין

דאב משתמשת ב-Ai כדי לנגח את ה-Ai 🕊️




מזה שנים רבות שחברת Dove, מותג טיפוח העור, מייצרת סרטים מעולים המקדמים את אידאל היופי הטבעי. בכך היא מבדלת את עצמה משאר המותגים בקטגוריה שמציגים דוגמניות מושלמות. והנה, כעת היא עושה זאת שוב, וכמו כולם, היא משתמשת ב-Ai. רק שכמו באסטרטגיה, דאב מבדלת את עצמה גם כאן, ומשלבת באופן חכם את ה-Ai כחלק אינהרנטי מהאסטרטגיה ארוכת שנים של המותג ולא כגימיק חד פעמי. אורכו של הסרט כ-2 דק׳, כך שקשה לקרוא לו פרסומת, זה כבר ממש תוכן.


מכאן כבר מתחיל ספויילר לסרטון, אז אם טרם צפיתם, צפו קודם בסרטון ואז תמשיכו בקריאה.



כמו שראיתם, הם מראים שכאשר כותבים פרומפט של בחורה יפה, מקבלים תמונה של בחורה מושלמת, וכאשר כותבים בפרומפט של ״אישה יפה בסגנון היופי האמיתי של דאב״ מקבלים תמונות הרבה יותר אותנטיות. עכשיו, מכיוון שאני מכיר את עולם הפרסום לא רע, החלטתי לבדוק אם אין כאן חרטוט, או מה שקרוי צ׳רי פיקינג, שזה אומר שמוציאים תוצאה אחת טובה מתוך אלף גרועות ומציגים את זה כחזות הכל. הכנסתי למידג׳רני (מחולל תמונות בבינה מלאכותית) פרומפט שמבקש את ״האישה היפה בעולם״. אח״כ הוספתי את המילים ״לפי דאב״ ולבסוף הוספתי ״לפי הפרסומות של דאב״. ואני מודה שהופתעתי - כבר על הניסיון הראשון זה עבד! התמונה מצורפת.




א-ב-ל... זה לא מסתיים כאן. כיאה לחברה רצינית ב-2024, הם לא הסתפקו בסרטון חכם. דאב הפכו את הקמפיין למהלך תוכן עם ערך אמיתי ושיתפו מדריך ליצירת תמונות ב-Ai של נשים עם יופי מלא פגמים אנושיים. ולא סתם מדריך, אלא סקירת עומק של יותר מ-70 עמודים כולל מחקרים על אידאל היופי של הנוער העדכני שיהפכו לכם ולכן את הבטן. לינק למדריך: https://bit.ly/3U2DLux


אגב, הכוכבית שמופיעה בתחתית הפרסומת מספרת את הסיפור כולו. ועל זה נאמר שאפו גדול, גם על התובנה הנהדרת, וגם על הביצוע המופלא.


מתי בפעם האחרונה שמעתם הרצאת Ai בזאפה?!

375 views
bottom of page