!-- Google Tag Manager -->
top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

החברה שמוכרת בית בפרסומת לייב בסופרבול



עוד שבועיים בדיוק יתקיים הסופרבול שבו קנזס סיטי צ'יפס תפגוש את סן פרנסיסקו פורטי-ניינרס, בשחזור של המשחק מלפני ארבע שנים. האירוע יתקיים השנה בלאס וגאס. אבל עם כל הכבוד למשחק, אנחנו וכל העולם מחכים לפרסומות שלפי המסורת ישודרו לראשונה בערב עם הכי הרבה רייטינג השנה ויעלו כ-7 מיליון דולר ל-30 שניות.


לצד סלבס העל והפקות הענק, תמיד מתחבאים מהלכים חכמים, שונים ויצירתיים. את אלו אני מחבב במיוחד. (ואת הטובות והמשובחות שבהן אני מציג בהרצאה החדשה שלי למחלקות השיווק ומשרדי הפרסום) הנה אחד מהם: חברת Opendoor היא חברת נדל״ן המציעה לאנשים הצעות רכישה במזומן עבור הבתים שלהם, באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית שלה.


כדי להמחיש כמה זה קל ומהיר לקבל הצעה על הבית שלך, הם הולכים לבצע פרסומת לייב שתתרחש במחצית ובה בעל בית באטלנטה ימכור בזמן אמת את ביתו ל-Opendoor.


הנה הטיזר למהלך שפורסם כבר השבוע:




פרסומות חיות במהלך הסופרבול הן לא עניין נפוץ, אבל זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. בשנה שעברה חברת FanDuel ערכה בשנה שעברה את בעיטת מיליון הדולר בלייב עם השחקן רוב גרונקובסקי, מהלך שיצר הרבה רעש.


קווין מולרוי, מנהל קריאייטיב בכיר בסוכנות הפרסום Mischief, אמר השבוע לאתר Ad Age:

"יש כל כך הרבה חוסר אמון שהתהליך יכול לעבוד בכל דרך אחרת, אז החלטנו שהדרך היחידה לגרום לאנשים להאמין היא להוכיח להם זאת באמצעות הדגמת מוצר חיה. Opendoor יכולה לתת לך הצעה במזומן על הבית שלך בפחות זמן ממה שמדמיינים. אז אנחנו הולכים לראות את זה קורה בשידור חי".


"כמו Opendoor, הגישה שלנו למשחק הגדול תהיה הכל מלבד מסורתית מכיוון שאנו שואפים להגדיר מחדש לא רק את האופן שבו אנו מפרסמים, אלא גם את האופן שבו בעלי בתים חוזים ומנווטים את תהליך מכירת הבתים שלהם", אמר לאתר דיוויד קורנס, סמנכ"ל השיווק של Opendoor.


bottom of page