ריאיון מיוחד עם יו״ר איגוד חברות הפרסום- פרק 261 עם גיל סמסונוב שותף בגליקמן, שמיר, סמסונוב פובליסיס

אחרי השקת האמנה בין המפרסמים לפרסומאים, התפנה גיל סמסונוב לשיחה על תפקידו כיו״ר איגוד חברות הפרסום: על אילו משימות הגדיר לעצמו בכניסה לתפקיד ועל מה מראש בחר לוותר, על היחס בין פרסומאים למפרסמים, על תהליך כתיבת האמנה, על כתבות ההתעמרויות בעובדים, על הבעיות במכרזים וגם על הפעם ההיא שלקוח גנב לו רעיון.
בהמשך דיברנו על תדמיתו הירודה של הפרסומאי, על השם החזירי שיצא למשרדים, על מצבם הכלכלי הירוד של לא מעט משרדים ואיך בכל זאת נלחמים בנהירה להייטק, איך משפרים את התנאים של העובדים ועד איזו שעה הוא מרשה שישלחו מייל בערב.
דיברנו גם על פיטורים של לקוחות לא רווחיים, על מודל העמלות וכיצד הוא היה מעדיף להרוויח, על כנס אדווריזינג וויק שהאיגוד מתכנן להביא השנה לארץ, על רמת הביצפר מול הקורסים של איגוד השיווק וגם על קריאייטיב, מה דעתו על תחרויות, על הקקטוס ז״ל ולמה הוא בעד גרנות, ולמה הוא רואה ירידה בבבניית המותגים בארץ.
שיחה ארוכה וכנה, כולל התייחסות להגמונית המשרדים הגדולים והצורך להיפתח ולהקשיב יותר גם למשרדים החדשים, לפרילנסרים ולעובדים הזוטרים, ולבסוף, איך הוא נשאר אחד האנשי הפרסום הכי נחמדים בארץ?
הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.https://target-spirit.co.il/
ובשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי. http://www.pollit.co.il/
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Σχόλια