top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך נראה הדור החדש של היח״צ? פרק 273 עם עידו מינקובסקי בעלים של קבוצת מינקובסקי



שתי דקות לתוך הפרק תגלו שלא מדובר באורח סטנדרטי. עידו מינקובסקי הוא מה שנקרא טיפוס. הוא מדבר מהר, רהוט, רץ בין אסוסיאציות ואי אפשר להישאר אדישים אליו. לטוב ולרע.

עידו הוא קודם כל יחצ״ן, כך הוא מגדיר את עצמו. לא יועץ תקשורת ובטח שלא יועץ אסטרטגי. הוא אחד מבעלי משרד היח״צ הצעירים והמצליחים בארץ, שמתמקד בעיקר בלקוחות הייטק אבל לא רק.

דיברנו בהתחלה על תפיסת התקשורת הלא ממסדית: הפודקאסטים, קבוצות הפייסבוק וכד׳ ועל הסוגיות אתיות החדשות שעולות מהעולם החדש, כמו החסות שלקח על הפודקאסט של יונית לוי והרעש שזה יצר.

בהמשך דיברנו על ירידת כוחם של משרדי הפרסום מול עלייתם של יועצי התקשורת ולמה זה נובע לדעתו, על היחלשות המדיה המסורתית והמשמעות של התהליך הזה מבחינתו, למה הוא לא אוהב להתעסק בייעוץ משברים, למה לפעמים הקייסים הכי מעניינים שלהם, הם דווקא האייטמים שלא מתפרסמים ואיך הוא יוצר אסטרטגיה תקשורתית הלכה למעשה ללקוחות שלו.

דיברנו לא מעט על ניהול העסק, איך אפשר לנהל מעל 200 לקוחות ועדיין להתמצא בפרטים הקטנים, למה הוא פתח עוד מחלקות שמתמחות גם בפרסום, דיגיטל ותוכן ולא מתמחה אך ורק ביח״צ ובמה שונה העבודה אצלו מול העבודה במשרדים האחרים.

לבסוף דיברנו גם על האישיות שלו, האם האובר ורבליות שלו לא נתפסת לפעמים כחרטטנות, איך המוחצנות שלו מתקבלת אצל לקוחות, למה הוא היה מעדיף לא לעבוד בכלל, למה חלק מהקולגות שלו לא אוהבים אותו (ולמה גם הוא לא מעריך רבים מהמקבילים שלו), האם יש שיקולים מוסריים בבחירת הלקוחות שלו, למה אין לו בעיה לעבוד עם משה חוגג, ג׳קי בן זקן ובלק קיוב ולבסוף, למה הוא חושב שהוא יצא בינוני מינוס בריאיון הזה.

שיחה מהנה ולא שגרתית שכדאי הפעם לשמוע במהירות של 0.75.




הפרק בשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי. http://www.pollit.co.il/


 

רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter

מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam

445 views

Comments


bottom of page