top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

הערסל העצום של בירה קורונה



האם ערסל ענק עם לוגו של בירה קורונה אכן נתלה בין שני בנייני ברובע הקניות היוקרתי של לימה בפרו?

ובכן לא, זהו כמובן עוד אחד מסרטוני התלת (CGI) הפופולאריים בתקופה האחרונה, סרטונים שנראים ריאליסטיים אבל משמשים רק כדי לרוץ ויראלית וליצור באז ושיח ברשתות החברתיות.



בריאיון לאתר adage אמרה הסוכנות: ״לפיתוח הרעיון נדרש תכנון קפדני על ידי הצוותים היצירתיים של פובליסיס פרו. ״האתגר היה למצוא את המיקום המושלם ולהבטיח ששילוב ה-CGI ייראה מציאותי לחלוטין", אמר בטו נורייגה, מנהל הקריאייטיב הראשי של פובליסיס פרו. "עשינו בדיקות טכניות ואמנותיות מקיפות. מעקב תלת מימד היה המפתח, ואיפשר לנו לשלב את האלמנטים הווירטואליים עם תנועת המצלמה ולהשיג את ההיפר-ריאליזם הרצוי".


זו הזדמנות לדבר לרגע על פרסום באמצעות CGI, המכונה גם faux OOH או בקיצור FOOH. מדובר בטרנד חם חדש יחסית בשיווק וגרסה רכה יותר של קמפיין גרילה. ה-fooh מנסה למקסם את הוויראליות של המדיה החברתית באמצעות הויכוח האם מדובר בקמפיין אמיתי וריאלסטי או שמא מדובר בעבודת מחשב.


לאחרונה ראינו כמה קמפיינים מגניבים של הז׳אנר הזה. הראשון בסדרה היה כנראה מודעת ה-CGI של מייבלין לונדון:



בהמשך תפס את תשומת לבנו הסרטון הזה של תיקי ז'אקמוס ברחובות פריז:



ואולי השימוש הכי טוב שאני ראיתי עד כה היה של נטפליקס לקידום תוכנית הטלוויזיה "גריסלדה" בכיכובה של סופיה ורגרה:



Kommentare


bottom of page