איך המותגים יכולים להיכנס לטיקטוק? פרק 120 עם קובי ידידוביץ, מומחה לפלטפורמה
טיקטוק נכנסה לחיינו בסערה ברבעון האחרון של 2019 ולא נראה שהיא הולכת לשום מקום.
כדי להבין איך עובדת הפלטפורמה ובעיקר איך המפרסמים יכולים לממש את הפוטנציאל שגלום בה.
שאלתי את קובי את כל השאלות המעניינות:
איך עובדת טיקטוק, איך יוצרים בה תוכן בצורה טובה, האם יש בה אפשרויות פרסום, איך מותגים יכולים ליהנות ממנה ובעיקר מה כדאי לעשות ומה אסור בשום אופן לעשות באפליקציה הפופולארית.
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:
הוקלט בפודקאסטי.קו המומחים בהפקת ויצירת פודקאסטים:
לפרטים ולהזמנת מנוי להרצאות creative thirst עבור הארגון שלכם:
054-7694949
Comments