top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך בוחרים שירים לפרסומות? פרק 323 עם יאיר ניצני מומחה בייעוץ וזכויות יוצרים של מוזיקה


הפרק הזה מתחיל בסיפור אישי מרגש ובסגירת מעגל שנוגעת למוסיקת הפתיחה של הפודקאסט הזה והקשר לאורח של השבוע: יאיר ניצני!

אפרופו מוסיקה, הפרק הזה עוסק כולו במומחיות רבת השנים של ניצני- ייעוץ, קלירנסים (זכויות יוצרים) וייצוג של יוצרים בנוגע למוסיקה לפרסומות. דיברנו על התקופה הזו שעמוסה בפרסומות מזמרות ולמה זה קורה, איך משדכים בין השירים לתסריטים הנכונים, על היעוץ האוטומטי באמצעות בוט ai שפיתח וגם, איזה להיט של תסלם נולד בכלל כפרסומת לבנק לאומי?

דיברנו על השגת הזכויות לשירים, איך יודעים כמה בערך עולה שיר, מה עושים במצב שיש כמה יוצרים, למה שינוי המילים עולה יותר מהשימוש במילים המקוריות, איך יודעים שהמתווכחים לא גוזרים קופונים עצומים באמצע וגם, מה קרה כשניסה להשיג זכויות יוצרים של ג׳ורג׳ האריסון ואיך הצליח להשיג את הזכויות של i did it my way מפול אנקה כנגד כל הסיכויים.

פרק מעשיר בידע וטיפים ולא פחות חשוב, משעשע וכיפי כמו שרק ניצני יודע להיות.


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher.

בספוטיפיי: https://tinyurl.com/2vpw9bft

או פה באתר:


לבוט the song שמעניק ייעוץ מוסיקלי ב-ai: https://m.me/102670422789985?ref=start-new

הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. המערכת מאפשרת ליצור ניוזלטרים ודפי נחיתה חכמים ומעוצבים, לבנות קמפיינים מבוססי סמס למובייל, לשלוח ווטסאפים, להקים קורסים דיגיטליים, סקרים ולייצר בקלות, תהליכי אוטומציה שחוסכים זמן, מגדילים הכנסות ומייעלים את ההתנהלות העסקית

הטבה מיוחדת למאזיני הפודקאסט: התנסות חינמית + 25% לשנה ראשונה + 1000 סמסים חינם: https://www.smoove.io/

להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter

כרטיסים אחרונים למיטאפ ברבי ב-4.9 בפלאנט אילון: https://lp.vp4.me/o1ns

כנס ה-ai ״הכל מבינה״ של תעשייה- 25% הנחה על כל המסלולים עם הקוד: creative

29 views

Comments


bottom of page