top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

הנקמה של מקדונלד׳ס במסעדות היוקרה




 

מכירים את זה שאתם יוצאים ממסעדה מפונפנת של שני כוכבי מישלן ואתם, אפעס, עדיין רעבים?


בעולם שבו יש לא מעט מסעדות יוקרה עם מנות מיניאטוריות, באה מקדונלד'ס דובאי עם קמפיין ציני ומשעשע בשם "ארוחת הערב אחרי הארוחה".


הרעיון פשוט: להציע לאנשים שסיימו לסעוד ארוחה במסעדה יוקרתית ויקרה (אבל עם מנות קטנטנות), לבוא לסניף מקדונלד'ס ולקבל ארוחה נוספת במתנה - על חשבון הבית. כל מה שהם צריכים לעשות הוא להציג את החשבון מהמסעדה היוקרתית שעלה יותר מ-600 דירהם (כ-165 דולר), ולקבל במקדונלד'ס המבורגר, נקניקייה או מנה במגש חינם.





פדריקו פנטי, המפיק הראשי בFP7McCann, הסביר: "אני תמיד הולך למקדונלד'ס אחרי איזשהו אירוע או טיול, כי אני בטוח שאקבל אוכל טוב ובילוי נעים. כשהצוות שלנו שם לב שכולנו עושים את אותו הדבר, ידענו שיש כאן רעיון מעניין. העובדה שדווקא החשבון מהמסעדה היוקרה הוא שמאפשר את המבצע, הופכת אותו לחכם ומשעשע לביצוע."


הקמפיין כלל פרסום חוצות וקונספט ייחודי בסניפים נבחרים של מקדונלד'ס בדובאי, רבים ממוקמים בסמוך למסעדות יוקרתיות כדי למשוך קהל רלוונטי. זו דוגמה מצוינת לקמפיין יצירתי שמשקף הבנה עמוקה של הצרכנים וצרכיהם האמיתיים לאחר חוויית הארוחה המאכזבת.







bottom of page