למה צריך להיזהר מתחזיות הקורונה? פרק 168 עם אסף חתוכה, אסטרטג ובעלים של ״פרה כחולה״
אסף חתוכה הוא שם דבר בעולם השיווק והפרסום הישראלי. מיטב המנהלים והחברות הגדולות מתייעצות איתו ולכן היה לי מרתק במיוחד לתפוס אותו לשיחה קצרה (את מי אני משקר- שיחה ארוכה).
התחלנו לדבר על תקופת הקורונה. ניסיתי להבין ממנו למה הוא חושב שמיתון לא מעצב את מערכת ההפעלה הצרכנית ומה כן גורם לנו להתנהג אחרת כצרכנים, למה הוא יוצא נגד כל תחזיות השפעות הקורונה ומה בכל זאת הוא הוא ממליץ לעסקים ללמוד מתקופת הקורונה.
דיברנו על חלק מהעבודות הידועות שלו עם הרלב״ד: איך הצליח לשכנע אותנו להפסיק לסמס בנהיגה ואיך גרמו לנו לחבוש קסדה. דיברנו על קמפיין ״אם זה חשוב מתקשרים״ המוצלח וגם ועל הסערה הציבורית בעקבות קמפיין המנכ״לים שמאשרים לנו לא לענות להם ל-sms.
דיברנו על האסטרטגיה של פרוייקט ״בצוותא״ ואיך הפך את חריש ללהיט נדל״ני, התווכחנו קצת על האסטרטגיה של מזגני תדיראן ולבסוף שוחחנו קצת על התקופה שלו כפלנר במשרדי פרסום, מה הוא עשה כשהקריאייטיב הכתיב את האסטרטגיה והוא היה צריך לתפור לאחור ואיך הרגיש כשהאסטרטגיה הייתה פצצה אבל הקריאייטיב לא היה טוב מספיק.
הפרק בשיתוף אקטיב טרייל, חברת המרקטינג אוטומיישן המובילה בישראל. עם אקטיב טרייל תוכלו לייצר מסעות לקוח אוטומטיים בכמה קליקים פשוטים שייעלו את תהליכי השיווק שלכם ויחסכו לכם זמן וכסף.
לחודש התנסות חינם ולקופון הנחה בלעדי למאזיני הפודקאסט:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
תודה לפודקאסטיקו המפיקים פודקאסטים מעולים על העזרה בעריכה ושיפור הסאונד
ולאדיו המשווקים את ספוטיפיי בישראל.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום?
לחצו פה:
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:
חדש! לוח הפרילנסים של הקהילה:
Comments