top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

האם החייזרים יצליחו לזהות? NotBurger במבחן חוצני


זה מופרך, זה מחופף אבל זה לגמרי מסקרן, בולט ומעביר את המסר. תקשיבו לסיפור הבא:

במדבריות של הידאלגו, מקסיקו, מסתובבות שמועות כבר שנים על ביקורים חוצניים. תושבי האזור נשבעים שראו אורות מוזרים בשמיים, שמעו צלילים לא מהעולם הזה, וגרוע מכך – חוו את התופעה הביזארית של חטיפות פרות. המקומיים מספרים, חצי בצחוק חצי ברצינות, שהחייזרים לא מסתפקים בביקור קצר – הם גם באים לטעום מהמשאב המקומי הטעים ביותר: פרות רועות בשדות הפתוחים.


ריח הבשר, כנראה, עושה להם את זה, כי בכל פעם שפרה נעלמת, אפשר לשמוע את סיפורי החטיפה מתפשטים בכפרים במהירות האור.


והנה, על רקע התופעה המשונה הזו, חברת NotCo החליטה לבדוק אם גם חייזרים יכולים ליפול בפח של קציצת בשר צמחונית – ולהציב את ה-NotBurger במבחן טעם קוסמי.



קמפיין חדש ומקורי מבית חברת NotCo ו-The Juju הצליח לקחת את מבחן הזיהוי לשיא חדש – עם אותם החייזרים באזור הידאלגו, מקסיקו. שם הציבו אנשי הקמפיין את "מקרר הפרה" – פיתיון שמלא בקציצות NotBurger במטרה לבדוק אם החייזרים יפלו במלכודת.


בסרט הקצר וההומוריסטי, נבחרו חייזרים כמבחן האולטימטיבי לקציצות הבשר הצמחוניות – האם גם הם יתקשו לזהות שמדובר בתחליף ולא בבשר אמיתי? לפי הצוות הקריאייטיבי של The Juju, "אם לבני האדם קשה להבחין שהקציצה אינה מבשר, אין סיבה שהחייזרים יצליחו." ואם נחשוב רחוק, אולי כשאילון מאסק יגיע למאדים, NotCo תוכל לפתוח שם חנות שתהפוך את הקציצות להצלחה בין-פלנטרית.


הקמפיין הקומי, שהופק על ידי סניפי The Juju בארגנטינה ובמקסיקו, מרחיב את קמפיין הגרילרים המוכר של המותג – הפעם עם קונספט חללי שמעביר את המסר בצורה מרעננת ושנונה, כי הבשר הצמחוני כל כך טוב – אפילו החייזרים לא יבינו את ההבדל.



60 views

Comments


bottom of page