top of page

המהלך הפרסומי שטלטל את האוסקר




יש רגעים שבהם הפרסום חוצה את הגבול בין מסחרי לאמנותי, וכשהם קורים – קשה להתעלם מהם. טקס האוסקר ה-97 היה אחד מהרגעים האלה. במהלך השידור, צופים ברחבי העולם הופתעו לגלות שהפסקות הפרסומות הפכו לזירה של אקשן בלתי פוסק, עם שש פרסומות שהוקדשו כולן לפעלולנים – האנשים שמסתתרים מאחורי הרגעים הכי עוצרי נשימה בקולנוע.


מאחורי המהלך עמדו חמישה מותגים – Carnival Cruise Line, Kiehl’s, L’Oréal Paris, MNTN ו-Samsung Galaxy – שהחליטו לשים את הפעלולנים בקדמת הבמה ולהפוך את הפרסום שלהם לחגיגה של אומץ, כישרון ודיוק. התוצאה? סדרת פרסומות שצולמו ללא CGI וללא מסכים ירוקים, כשהפעלולנים מבצעים פעלולים מסוכנים בזמן אמת.




הפרסומות שהפכו לאירוע קולנועי

מעבר לשואו, הקמפיין עורר מחדש את הדיון על למה עדיין אין קטגוריית אוסקר לפעלולנים. הם האנשים שמבצעים את הרגעים הכי מסוכנים ומרהיבים בקולנוע – ובכל זאת, האקדמיה ממשיכה להתעלם מהם. כעת, אחרי שהפרסומות הללו הפכו לשיחת היום, הלחץ על הוליווד גובר. האם נראה בקרוב פסלון מוזהב שמוקדש גם להם?

מה שבטוח – זה היה אחד המהלכים הכי מסקרנים בתולדות האוסקר. פרסומות שפשוט אי אפשר לדלג עליהן.


הפרסומות שהפכו לאירוע קולנועי


קרב משרדי שעף דרך הזכוכית

הפרסומת הראשונה בקמפיין הציגה קרב אקשן במשרד, שבו הפעלולן סטיב בראון התרסק דרך לוח זכוכית, עם קריצה לכך שה-Samsung Galaxy S25 יכול "לשרוד כל מצב".



היופי שמחזיק מעמד גם אחרי התרסקות

פעלולנית הקולנוע סמנתה וויין קפצה דרך חלון זכוכית שוב ושוב – מבלי שהאיפור שלה זז. הפרסומת הדגימה את הכוח של Infallible Setting Spray של לוריאל.


צלילה חופשית לבריכה של ספינה

הפעלולנית האנה בטס קפצה ממסוק בגובה 11,000 רגל ישירות לבריכה של ספינת קרוז, כשהכל צולם בטייק אחד וללא מסכים כחולים.


הפנים שמחזיקות מעמד גם על סט של מערבון

הפרסומת כללה מחווה למערבונים של פעם, עם מרדף מרהיב של כרכרה ופעלולנים ש"ננטשו" בשמש הלוהטת – עד שהגיע קרם הפנים של קיל'ס.


נפילה חופשית שמגדירה מחדש צילום נייד

הפרסומת השנייה של סמסונג הציגה פעלולנית מילי נאלין בנפילה חופשית של 184 רגל, עם אפקט מדהים של Audio Eraser של ה-Galaxy S25, שמחק רעשים בלתי רצויים.


כשפרסום מתרסק דרך הקירות

הפרסומת הסוגרת של הקמפיין הייתה מחווה למרדפי המכוניות ההוליוודיים, כשפעלולן הנהיגה גארי היימס פרץ דרך מחסומים עם רכב טרופי. המסר? MNTN הורסים את הדרך הישנה לעשות פרסום בטלוויזיה.


פרסומת שהופכת לדיון על עתיד הפעלולנים

מעבר לשואו, הקמפיין עורר מחדש את הדיון על למה עדיין אין קטגוריית אוסקר לפעלולנים. הם האנשים שמבצעים את הרגעים הכי מסוכנים ומרהיבים בקולנוע – ובכל זאת, האקדמיה ממשיכה להתעלם מהם. כעת, אחרי שהפרסומות הללו הפכו לשיחת היום, הלחץ על הוליווד גובר. האם נראה בקרוב פסלון מוזהב שמוקדש גם להם?

מה שבטוח – זה היה אחד המהלכים הכי מסקרנים בתולדות האוסקר. פרסומות שפשוט אי אפשר לדלג עליהן.



bottom of page