top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

תמונה טובה אחת שווה אלף אימוצי כלבים! איך הטכנולוגיה של מצלמת הטלפון של גוגל עודדה אימוץ כלבים





תשמעו סיפור - יש מחקר שמוכיח שלתמונה איכותית של כלבים לאימוץ יש השפעה ענקית על מהירות האימוץ שלהם. כאילו תמונה טובה יכולה לקצר את התהליך בחודש שלם! מבאס לחשוב כמה כלבים מחכים שם בכלובים רק בגלל תמונה גרועה.


אז גוגל לקחו את היכולות המטורפות של מצלמת ה-Pixel, ויצרו ערכה מיוחדת עם ציוד צילום והדרכה איך לצלם כלבים לאימוץ בצורה מושלמת. הם שלחו את זה להרבה מקלטי כלבים בארה"ב, כדי לעזור לכלבים שם למצוא בית חם הרבה יותר מהר.


תראו רגע איזה תמונות מדהימות הם מצליחים לצלם עם זה! פתאום כל הפרצופים החמודים האלה בולטים בצבעים מטריפים ובפוקוס מושלם. זה בטוח ימשוך המון מאמצים פוטנציאליים.




והכי חשוב - גוגל עוזרים למקלטים לשתף את התמונות האלו ברשתות החברתיות, כדי למצוא לכלבים בתים חמים בקצב וואו. הקמפיין הזה כבר הגיע לעשרות מקלטים ברחבי ארצות הברית ושיפר בצורה משמעותית את סיכויי האימוץ של מאות כלבים. פשוט יופי של מחווה, לא?


בקיצור יש פה שילוב מנצח של קמפיין חכם שמוכיח שהמוצר (המצלמה) באמת טוב ועוזר לאנשים אמיתיים בצורה ממש משמעותית.


מה אנשי שיווק ופרסום יכולים לקחת מהקמפיין הזה:


1.     מציאת דרך יצירתית לקשר בין המוצר/שירות לבין סוגיה חברתית רלוונטית. גוגל זיהו בעיה אמיתית שהם יכולים לתרום לפתרונה באמצעות הטכנולוגיה שלהם.


2.     שימוש במוצר כדי להועיל לאנשים אמיתיים. זה יוצר אמינות וסימפתיה הרבה יותר מאשר פשוט קמפיין מוצר רגיל.


3.     מתן הזדמנות לאנשים רגילים לנסות את המוצר ולהתרשם ממנו. גוגל לא פשוט אמרו שהמצלמה טובה, הם נתנו אותה בידיים של אנשים.


4.     יצירת שיתופי פעולה עם גופים רלוונטיים. לדוגמה עם המקלטים או עמותות למען בעלי חיים.


5.     שימוש בכוח שיווקי הענק של המותג כדי לקדם נושאים חברתיים ולא רק את המוצר עצמו. זה יוצר תדמית חיובית.


6.     איתור בעיה אותנטית שהטכנולוגיה של המוצר יכולה לפתור או לשפר באופן משמעותי.

Comments


bottom of page