top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

עושה Fooh על התופעה הכי לוהטת ברשת! פרק 348 עם יהב דרייזין בעלים של משרד הפרסום cracker


גם אם אתם לא יודעים שקוראים לזה fooh, בטוח נתקלתם בזה לאחרונה: הסרטונים האלו שמשלבים אלמנטים של תלת מימד בתוך צילום ריאלסטי כמו התיקים הנוסעים בפריז או הרכבת עם הריסים שמקבלת מסקרה בניו-יורק.

 

יהב דרייזין הוא פרסומאי ישראלי ותיק שלאחרונה עלה לכותרות בזכות כמה סרטונים כאלה שיצר בעיקר עבור החטופים. אולי ראיתם את הסרטון על המכנסיים המוכתמים בטיימס סקוור, הכומתות על עזריאלי או מיצג הבלונים הכתומים בשער הניצחון. בפרק הוא מספר איך הגיע לטכניקה המיוחדת הזו, מה צריך כדי לייצר אותה, למה לדעתו היא כל כך ויראלית, כמה עולה להפיק כאלה סרטונים, וגם, על תביעת ענק שחטף וכיצד זה הסתדר בסופו של דבר.

 

בהמשך דיברנו הקריירה שלו בענף הפרסום, איך הפך ממנהל שיווק לאיש אסטרטגיה באדלר ולמנכ״ל של משרד הפרסום ענבר מרחב, למה יצא לעצמאות בגיל 40, על ירידת קרנה של האסטרטגיה בענף הפרסום והקשר לדיגיטל וגם, איך הפך לכוכב אינסטגרם בזכות טכניקת הצילום המיוחדת שלו ומה יקרה לדעתו כאשר ה-foo יתחבר לאוגמנטד ול-ai.


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הישירים:

בספוטיפיי: https://tinyurl.com/3fvukj5x

או פה באתר: 





 

הפרק בשיתוף הולמס פלייס שמאפשרת לכם להגיע ישירות לקהל הנחשק והאיכותי של חובבי וחובבות כושר, בריאות ואיכות חיים. אתם מוזמנים לייצר שת״פים ממוקדים עם 65 מועדוני הקבוצה ולפרסם במגוון הפלטפורמות בתוך מועדוני הולמס פלייס. כל הפרטים בלינק הבא:  https://holmesplace.typeform.com/to/sPBlrYpA

 

להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter

 

כל מה שחדש בעולם מחכה לכם בעמוד האינסטגרם המתחדש: https://www.instagram.com/creative.first/

 

 

118 views

Comentarios


bottom of page