

המנהלת שנפרדה מאדיר מילר והפכה ללא מקופ״חת! פרק 419 עם ליאת פסוק בוגין מנהלת השיווק במכבי שירותי בריאות
ביום הראשון שלה כמנהלת השיווק במכבי שירותי בריאות כבר מצאה את עצמה בלב מכרז, ובהמשך חתכה מהפרזנטור הוותיק אדיר מילר לטובת אסטרטגיה חדשה עם מקאן. בשיחה פתוחה היא מספרת על התחרות מול הקופות, על האפליקציה החדשה, על תוכן במקום פרסומות, ועל האומץ לבחור בשפה פרסומית מתנגחת

Meiran Pachman
21 בספט׳זמן קריאה 1 דקות


ג׳ימי פאלון הופך את עולם הפרסום לריאליטי!
העולם של הטלוויזיה המסורתית מאבד רלוונטיות. הרייטינג מתכווץ, התקציבים נחתכים והצופים נודדים אל סטרימינג ורשתות חברתיות. אל תוך המציאות...

Meiran Pachman
16 בספט׳זמן קריאה 2 דקות


כוכב הטיקטוק שהפך את לחם אנג׳ל לויראלי- פרק 418 עם עומר קולי, יוצר תוכן ושותף ביפו סטודיו
נדמה שכולם היום מכירים את עומר קולי, יוצר תוכן, כוכב טיקטוק ואינסטגרם וגם זה שעושה את הסושיאל למאפיית אנג׳ל יחד עם השותף שלו ביפו סטודיו-...

Meiran Pachman
11 בספט׳זמן קריאה 1 דקות


״כל דור מקבל את הפרסום שמגיע לו״- פרק 417 עם שמואל ורשבסקי, שותף באדלר חומסקי אנד ורשבסקי גריי
שמואל ורשבסקי בן 90 ועדיין כל בוקר קם, הולך שעה בפארק רעננה ומתיישב בקפה לעבוד. האיש שהביא את גריי לארץ, המציא את “פז”, “קליק”, “כספומט”...

Meiran Pachman
31 באוג׳זמן קריאה 1 דקות


לא רק קריאייטיב, מה באמת משפיע על הביצועים?
במשך שנים אנחנו מדברים על קריאטיב, על רעיונות גדולים ועל סרטים שמצליחים לגעת בקהל. אבל מתחת לפני השטח יש עוד שלושה גורמים לא פחות קריטיים...
ולד סבידלר
25 באוג׳זמן קריאה 2 דקות


הקמפיין שעושה בית ספר לקמפיינים של Back to School
בעוד רוב קמפייני Back to School נשארים צפויים ומכירתיים, Channel 4 הפתיעה עם החזרה של Educating Yorkshire בקמפיין שבו התלמידים עצמם כתבו, צילמו, עיצבו והובילו את כל המהלך. זהו שיעור אמיתי לא רק בטלוויזיה, אלא גם בפרסום – והזדמנות לראות איך קהל היעד הופך לצוות הקריאייטיב.

Meiran Pachman
25 באוג׳זמן קריאה 2 דקות







