

שובר שתיקה! פרק 400 חגיגי עם רועי כפרי- במאי, עורך ויוצר פרסומות
רועי כפרי בפרק 400 חגיגי במיוחד: על הקמפיינים של מילקי, שליטה שלו ביצירה, והמהפכה שיצר בענף הפרסום.

Meiran Pachman
3 באפר׳זמן קריאה 1 דקות
344 צפיות


תשדיר הרדיו הראשון שהוקלט באמבטיית קרח
קמפיין חדש לקורס לייט מקפיא את הקריינים באמבטיית קרח – וגורם לנו להרגיש את הקור גם דרך האוזניים. כן, זה עד כדי כך מדויק.

Meiran Pachman
3 באפר׳זמן קריאה 1 דקות
31 צפיות


הקול של הדור הזה? פרק 399 עם איתמר פיש, קופירייטר בליאו ברנט
״למה אתה לא מביא צעירים לפודקאסט?״ אז הנה הבאתי. ולא סתם צעיר, אלא את אחד הצעירים והמבטיחים בעיניי- איתמר פיש רק בן 30, קופירייטר בליאו...

Meiran Pachman
30 במרץזמן קריאה 2 דקות
30 צפיות


פורמולה 1- מיתוג של 800 כוחות סוס
מרוץ הפורמולה 1 שהסתיים בתחילת השבוע הוא הזדמנות יפה להתבונן רגע על היכולת של סיפור ומיתוג לדלוור שינוי ולשנות מטרות עסקיות מקצה לקצה.

אורי נוה
23 במרץזמן קריאה 1 דקות
44 צפיות


למה אנחנו לא עובדים עם משרד פרסום? פרק 398 עם טל כדורי, סמנכ״לית השיווק של פמינה
הקמפיין החדש של פמינה בכיכובה של בר רפאלי, הניב את הפוסט עם הכי הרבה תגובות השבוע בקבוצת קריאייטיב פירסט. זו הייתה סיבה מצויינת בשבילי...

Meiran Pachman
21 במרץזמן קריאה 1 דקות
261 צפיות


איך Droga5 מנסה להחזיר לעצמה את מעמד האייקון הפרסומי?
איך Droga5 ממציאה את עצמה מחדש? אחרי שנים ככוכבת עולם הקריאייטיב, רכישתה על ידי Accenture אילצה את הסוכנות לחשב מסלול מחדש. האם שילוב בין קר

נועה בר און
20 במרץזמן קריאה 2 דקות
38 צפיות