

דוריטוס מחזירה את הסקס לפרסום, אבל בסטייל
בואו נדבר רגע על גבולות. בפרסום, הם תמיד היו שם — לפעמים נמתחו, לפעמים נחצו, לפעמים נמחקו במופגן. אבל בשנים האחרונות אנחנו רואים תופעה...

Meiran Pachman
31 ביוליזמן קריאה 2 דקות


הג’ינס שהצית מלחמה: מה קמפיין אמריקן איגל עם סידני סוויני באמת מלמד אותנו על פרסום ב־2025
לפעמים קמפיין שמתחיל במשחק מילים קליל יכול להסתיים בסערה תרבותית של ממש. כך בדיוק קרה ל־American Eagle, שהריצה קמפיין סתיו בכיכובה של...

Meiran Pachman
30 ביוליזמן קריאה 2 דקות


למה התגובה של Astronomer לסרטון הבגידה בהופעה של קולדפליי היא המהלך הכי מבריק שהיה בזמן האחרון?
מה ש-Astronomer עשו השבוע הוא מהלך אסטרטגי מבריק, שמתחיל בתגובה למשבר תקשורתי ומסתיים בניצול מלא של הרגע התרבותי. וזה לא מובן מאליו, בטח...

Meiran Pachman
27 ביוליזמן קריאה 3 דקות


האומץ לחשוף את הבלופים של עולם המדיה! פרק 413 עם נועם גכטמן שותף באנימה
לפני כמה פרקים אמרתי בשידור שאני לא מצליח למצוא אף אחד שמוכן לדבר בכנות על תחום המדיה. שזה תמיד מרגיש כמו ג'ונגל מלא באינטרסים, קומבינות...

Meiran Pachman
27 ביוליזמן קריאה 2 דקות


האם פרסום הוא בעצם סוג של כישוף? פרק 412 עם אייל לינור, יועץ אסטרטגי
הפרק הזה הוא צלילה מפתיעה, מטלטלת ומסקרנת לתוך עומק המנגנון שמאחורי מה שאנחנו קוראים לו פרסום. לא עוד שיחה על תובנות, בריפים וקמפיינים...

Meiran Pachman
20 ביוליזמן קריאה 2 דקות


איך משכנעים את הלקוח להשקיע במותג?
לקראת תכניות עבודה 2026, אני רוצה לדבר על איך מעבירים כסף לטובת מותג. בואו נניח שיש לנו מותג ישראלי עם תקציב פרסום של ~ 6M ש"ח בשנה. נניח...
ולד סבידלר
17 ביוליזמן קריאה 2 דקות







