

תוצאות תחרות הקריאייטיב הכי נחשבת שאתם לא מכירים- D&AD 2025
D&AD 2025: כשקריאייטיב מפסיק להיות מרשים ומתחיל להזיז דברים.
מהאולימפיאדה של פריז, דרך קליפ סוחף של A$AP Rocky ועד מוזיקה שנוצרה בגיליון אקסל – שלושת הזוכים בעיפרון השחור השנה הוכיחו שרעיון טוב זה רק ההתחלה. מה שבאמת קובע זה הביצוע, האפקטיביות, והאומץ לשבור תבנית. ויש גם נציגות ישראלית עם נדנדה אחת תלויה בשמיים.
סקירה מלאה מהתחרות שהציבה מחדש את הרף למה נחשב קריאייטיב מצטיין.

Meiran Pachman
25 במאיזמן קריאה 2 דקות


ההכרזה הגדולה של גוגל צריכה להדאיג כל איש שיווק ולהדליק כל איש קריאייטיב| כל מה שנחשף בכנס Google I/O 2025
גוגל הציגה השבוע את מהלך הבינה המלאכותית הגדול ביותר שלה עד היום, ומה שיפה או מפחיד הוא שזה כבר לא עתיד רחוק. זה כאן. עכשיו. ובעברית. ...

Meiran Pachman
21 במאיזמן קריאה 3 דקות


מקאן העולמית חושפת את המודל החדש שלה לעבודה עם לקוחות
לא בכל יום סוכנות גלובלית כמו מקאן חושפת את תוכנית הפעולה שלה לעידן החדש. אבל זה בדיוק מה שקרה בראיון עומק שפורסם השבוע ב־Adweek עם דריל...

Meiran Pachman
19 במאיזמן קריאה 3 דקות


איך עושים סושיאל במשרד שמתמחה בטלוויזיה? פרק 406 עם שובל לוי, מנהלת מחלקת הסושיאל באדלר חומסקי
מה קורה היום עם הסושיאל בתוך משרדי הפרסום הגדולים? האם הוא עדיין ״הילד החורג״ שמקבל את שאריות הבריף והתקציב, או שכבר הפך לשחקן מרכזי...

Meiran Pachman
15 במאיזמן קריאה 1 דקות


שבוע ה-Upfronts ומה אפשר ללמוד ממנו על עתיד הפרסום בטלוויזיה?
מה־Upfronts של נטפליקס ועד הפרסומות בזמן אמת של דיסני – כך נראית הטלוויזיה החדשה: פרוגרמטית, מונחית דאטה, ואובססיבית לתוצאה. 5 תובנות חדות מהשבוע הכי חשוב בפרסום בטלוויזיה, שגם אנשי שיווק בישראל לא יכולים להרשות לעצמם להתעלם ממנו.

Meiran Pachman
15 במאיזמן קריאה 3 דקות


פרק מיוחד לעצמאים- איך חסכתי עשרות אלפי שקלים במיסים? פרק 405 עם נתי אהרונוביץ׳, יועץ פיננסי (הנינג׳ה הפיננסי)
כמו כמעט כולנו, גם אני התחלתי להרגיש את זה המצב בכיס: ההכנסות פחות יציבות (מלחמה וזה), ההוצאות עולות, והדבר הראשון שקופץ לראש זה איפה...

Meiran Pachman
11 במאיזמן קריאה 1 דקות