

הארלי דוידסון הפכו את משבר גיל 50 להזדמנות שיווקית מבריקה
זה לא סוד שהייתי השנה בן 50 ותמו לי להגיד לכם שבגיל חמישים גברים עושים שני דברים: הראשון הוא לקנות לעצמם הארלי חדש. השני, או ליתר דיוק מה...

Meiran Pachman
24 באוג׳זמן קריאה 2 דקות


למה מותגים ממשיכים לשחק באש: תופעת ה-Rage-Bait בפרסום
Rage-Bait הוא לא סתם פרובוקציה, אלא אחת התופעות הכי חמות בשיווק של השנים האחרונות. למה מותגים כמו American Eagle, E.l.f, Swatch ו-Cracker Barrel מוצאים את עצמם שוב ושוב במרכז סערה ציבורית? ואיך הופכים את האש הזאת לכלי אסטרטגי ולא לנזק תדמיתי? במאמר אני מסביר מה עומד מאחורי התופעה, למה דווקא עכשיו, ומביא דוגמה אישית מקמפיין שעורר רעש עצום עוד לפני שהכרנו את המונח – Urban עם שולה זקן.

Meiran Pachman
24 באוג׳זמן קריאה 3 דקות


המילואימניק שמנהל קמפיין של מיליונים מעזה- פרק 416 עם טובי כוכב הבעלים של To Be Media
טובי כוכב חי השנה בני עולמות: מצד אחד, יזם פרסום עצמאי שמנצח על קמפיינים ענקיים עם פרילנסרים ומשפיענים, ומצד שני לוחם מילואים שנמצא...

Meiran Pachman
24 באוג׳זמן קריאה 1 דקות


הבחור בן ה־21 ששבר את טיימס סקוור עם שלט של שלוש שורות
בחור בן 21 שם שלט פשוט אך בולט בטיימס סקוור, ובמקום גרפיקה נוצצת בחר בכנות חצופה כדי למכור את המוצר שלו. המהלך של Cluely מוכיח שלפעמים האנטי־פרסום הוא הכלי החזק ביותר ושמותג אמיץ יכול לגנוב את ההצגה גם במגרש של הגדולים.

Meiran Pachman
14 באוג׳זמן קריאה 2 דקות


איך להפוך רעיונות מעולים לכישלון עסקי?פרק 415 עם אבי אטינגר, קומיקאי, איש קריאייטיב ויזם כושל
הפרק עם אבי אטינגר הוא שיחה מפתיעה, חכמה ומצחיקה על הקו הדק שבין כישרון, יזמות וכישלון וכמה קל ליפול בצד הלא נכון שלו. אבי מגיע מבית של...

Meiran Pachman
10 באוג׳זמן קריאה 1 דקות


האיש שלא פחד לשנות את הכללים- פרק 414 עם הרצל עוזר, מהמנכ״לים המובילים במשק
ריאיון עם הרצל עוזר, האיש שמנכ״ל והקים חברות מובילות (בזק, הוט, יס, עלית, קרליין, סוגת, אולג’ובס, הוט מובייל), ושינה שוב ושוב את כללי המשחק, הגיע לדבר על שיווק, אבל דיבר בעיקר על אומץ.

Meiran Pachman
3 באוג׳זמן קריאה 1 דקות







