

מאמר של Ad Age חושף את הצד האפל של קאן – שוחד, קנוניה וקריסת האמון בפרסים
מה קורה כשפרסים חשובים יותר מאמת? תחקיר מקיף של Ad Age חושף את הצדדים האפלים של פסטיבל קאן – קייסים מבוימים, שוחד, קנוניה ולחצים שמערערים את האמון בתעשייה. ומה קורה כשמסתכלים על זה מהזווית הישראלית? גרנות, הקאן המקומי, מציע אלטרנטיבה שקטה, שקופה וישירה.

Meiran Pachman
16 ביוליזמן קריאה 3 דקות


רשת הדיסקאונט שפתחה סניפים בשולחנות עבודה במשרדים
יש מהלכים שמתחילים בפרנזטור. יש כאלה שמתחילים במשחק מילים או בטרנד בטיקטוק. ויש מהלכים שמתחילים במציאות. פשוט כי מישהו טרח להסתכל עליה...

Meiran Pachman
15 ביוליזמן קריאה 2 דקות


כואב בקטע טוב- החדש של ספרייט מעצים את הטעם החריף
ספרייט לא מנסה להרגיע את החריפות – היא מתאהבת בה.
בקמפיין הגלובלי החדש "Hurts Real Good", המותג החמצמץ והבועט מצטרף לדור ה־Z ולתרבות החריף שכובשת את העולם. עם שיתופי פעולה מפתיעים, פופ־אפים ליליים ואתגר טיקטוק שגורם ללשון לצעוק – ספרייט מוכיחה שלפעמים, הדרך לליבו של הקהל עוברת דרך חך שורף.

Meiran Pachman
13 ביוליזמן קריאה 2 דקות


איך ייראה משרד הפרסום של העתיד? פרק 411 עם אמיר גיא, פרסומאי ויזם טכנולוגי
השבוע הזמנתי את אמיר להתארח בפעם השניה בפודקאסט בעקבות המאמר שפרסם בגלובס ובו הוא תהה האם זהו הסוף של משרדי הפרסום. הפרק מתחיל בתשובה...

Meiran Pachman
13 ביוליזמן קריאה 1 דקות


השערוריות של קאן ליונס 2025
השנה, בזמן שאני עובד על ההרצאה השנתית שלי על המהלכים הכי יצירתיים בעולם , במקום לגלול בהתרגשות את רשימת הזוכים מקאן ולשמור לינקים להשראה,...

Meiran Pachman
6 ביוליזמן קריאה 3 דקות


איך הגענו לשורטליסט בפסטיבל קאן? פרק 410 עם לירן קפלן Brand Strategist בפאפאיה
הפרק עם לירן קפלן מפפאיה הוא שיעור נדיר באומץ, בחשיבה מותגית לטווח רחוק ובאהבה אמיתית לקריאייטיב. לירן שיתף אותי במסע של חברת טכנולוגיה...

Meiran Pachman
3 ביוליזמן קריאה 2 דקות







