

מקאן העולמית חושפת את המודל החדש שלה לעבודה עם לקוחות
לא בכל יום סוכנות גלובלית כמו מקאן חושפת את תוכנית הפעולה שלה לעידן החדש. אבל זה בדיוק מה שקרה בראיון עומק שפורסם השבוע ב־Adweek עם דריל...

Meiran Pachman
19 במאיזמן קריאה 3 דקות


איך עושים סושיאל במשרד שמתמחה בטלוויזיה? פרק 406 עם שובל לוי, מנהלת מחלקת הסושיאל באדלר חומסקי
מה קורה היום עם הסושיאל בתוך משרדי הפרסום הגדולים? האם הוא עדיין ״הילד החורג״ שמקבל את שאריות הבריף והתקציב, או שכבר הפך לשחקן מרכזי...

Meiran Pachman
15 במאיזמן קריאה 1 דקות


שבוע ה-Upfronts ומה אפשר ללמוד ממנו על עתיד הפרסום בטלוויזיה?
מה־Upfronts של נטפליקס ועד הפרסומות בזמן אמת של דיסני – כך נראית הטלוויזיה החדשה: פרוגרמטית, מונחית דאטה, ואובססיבית לתוצאה. 5 תובנות חדות מהשבוע הכי חשוב בפרסום בטלוויזיה, שגם אנשי שיווק בישראל לא יכולים להרשות לעצמם להתעלם ממנו.

Meiran Pachman
15 במאיזמן קריאה 3 דקות


פרק מיוחד לעצמאים- איך חסכתי עשרות אלפי שקלים במיסים? פרק 405 עם נתי אהרונוביץ׳, יועץ פיננסי (הנינג׳ה הפיננסי)
כמו כמעט כולנו, גם אני התחלתי להרגיש את זה המצב בכיס: ההכנסות פחות יציבות (מלחמה וזה), ההוצאות עולות, והדבר הראשון שקופץ לראש זה איפה...

Meiran Pachman
11 במאיזמן קריאה 1 דקות


נכתב על פטריות
היכולת לחבר עולמות תוכן שונים לגמרי לסיפור אחד היא אחת היכולות היפות במיתוג. הדוגמה של Full Pin ממונטריאול מדגימה את זה בצורה מעוררת...

אורי נוה
7 במאיזמן קריאה 1 דקות


איך מותג אחד הפך את תרבות ה”נעלבים” לקמפיין מבריק?
בואו נודה באמת: אנחנו חיים בעידן שבו כמעט כל פרסומת עלולה להיתקל בגל של נעלבים. הסערה התורנית סביב ההופעה של אליהו יוסיאן בפרסומת החדשה...

Meiran Pachman
7 במאיזמן קריאה 2 דקות







