

האם רוב תקציב המשפיענים שלנו מתבזבז?
כ- 45% מהכסף שאנחנו משקיעים במשפיענים הולך לפח. כך על פי מחקר ענק שהוצג שבוע שעבר בקאן. המחקר ניתח 100 אלף מהלכי משפיענים בהשקעה של 330...
ולד סבידלר
25 ביוניזמן קריאה 1 דקות


5 הקייסים שחייבים להכיר מקאן 2025
פסטיבל קאן ליונס 2025 הציג גלריה מרשימה של עבודות יצירתיות ששילבו ערכים חברתיים, חדשנות טכנולוגית, ותוצאה עסקית מוכחת. הנה חמשת הקמפיינים...

Meiran Pachman
25 ביוניזמן קריאה 2 דקות


למה ענקים לא יודעים לרקוד ומה זה אומר עליכם (סיכום ההרצאה הכי מדוברת מקאן)
מה יכול ללמד אותנו איש פרסום בן 79 על אומץ, יצירתיות ובינה מלאכותית? סיכום מעורר השראה של ההרצאה הבולטת ביותר בקאן 2025 – ומה היא אומרת על איך אתם עובדים היום.

Meiran Pachman
25 ביוניזמן קריאה 2 דקות


איך מייצרים מגניבות? פרק 408 עם תומר כהן, סמנכ״ל השיווק של אדידס
איך מותג כמו אדידס הפך להיות כל כך מגניב ונחשק? הרי הוא לא תמיד היה כזה.האם ההצלחה שלו היא בעיקר תוצאה של הפעילות הגלובלית, מהי התרומה של...

Meiran Pachman
13 ביוניזמן קריאה 2 דקות


האם ה- DISRUPTION הפך ללא רלוונטי?
דיסראפשן הוא רעיון שנולד מעולמות הטלוויזיה (או אולי עוד לפני?), כזה שמתאים בעיקר ל- Unskipable Ads. יש ברייק פרסומות. הצופה חייב לצפות...
ולד סבידלר
5 ביוניזמן קריאה 2 דקות


מה זה ״אריה הטיטניום״ ומי מועמד לזכות בו השנה?
ב-2002, קמפיין אחד שינה את הכל. BMW שחררה את “The Hire” – סדרת סרטונים קולנועיים מושקעים לבימוי רידלי סקוט ודיוויד פינצ'ר, שפורסמה רק...

Meiran Pachman
5 ביוניזמן קריאה 3 דקות







