כואב בקטע טוב- החדש של ספרייט מעצים את הטעם החריף
- Meiran Pachman
- לפני 3 ימים
- זמן קריאה 2 דקות

אם אתם חיים ברשת, או פשוט חברים של דור ה־Z, קשה לפספס את זה: חריף זה לא רק טעם. זו תרבות. ובדיוק על הגל הזה רוכבת ספרייט עם הקמפיין הגלובלי החדש שלה, "Hurts Real Good", שמציג את המשקה לא כמשהו שמקרר את הלשון, אלא ככזה שמעצים את החוויה ומכניס עוד קצת אש לביס.
זה קמפיין שלא רק מוכר משקה, אלא בונה זהות תרבותית. ספרייט כבר לא רק מרעננת. היא נלחמת בחריפות – לא כדי לנצח, אלא כדי ליהנות מהקרב.
למה דווקא ספרייט?
כאן מגיע החלק הכי מבריק. במקום לטעון שהיא מצננת או מאזנת, ספרייט מציגה את עצמה כמשהו שמחדד, מעצים, מבליט. וזה עובד כי זה נכון. בשונה ממשקאות קולה או סודה ניטרלית, ספרייט היא משקה עם גזים חדים, חמיצות לימונית חזקה וטעם בולט. היא לא מטשטשת חריפות – היא משחקת איתה. וזה בדיוק מה שדור ה־Z מחפש: לא לברוח מהכאב, אלא להגביר אותו בשביל החוויה.
כמו שכתבה סמנכ"לית השיווק העולמית של ספרייט, Oana Vlad, מדובר לא בטרנד אלא בתנועה. תנועה תרבותית שספרייט בחרה להצטרף אליה בגאווה, ולהוביל אותה עם המוטו "אנחנו לא מכבים את החריפות. אנחנו מגבירים אותה".
קונספט שמרים לשיתופי פעולה
הקמפיין כולל שורת שיתופי פעולה שממקמים את ספרייט בדיוק במקום שבו הכאב הוא חלק מהכיף:
מקדונלדקס – שילוב של ספרייט עם ה-McSpicy החריף, עם נראות דיגיטלית רחבה: תפריטים, קיוסקים, דרייב־ת'רו ובאנרים באפליקציה.
טאקיס – סנאק טורטייה חריף שמזוהה חזק עם דור ה־ ועם תרבות הטיקטוק. כאן ספרייט הופכת לבת הזוג הרשמית לטאקיס, כחלק מצמד חדש: Heat & Refresh.
המותג Buldak Fried Noodles – אטריות קוריאניות אולטרה־חריפות שמככבות באתגרים. ספרייט מוצגת כמי שלא מכבה את הביס אלא מאירה אותו.
ולסיום Karina מקבוצת aespa – פרזנטורית הקמפיין בדרום קוריאה, שמחזקת את החיבור לתרבות הפופ של המזרח, ומשתתפת בסרטונים ובשילוט החוצות.
חוויה שלמה, לא רק פרסומת
הקמפיין מתפרש על פני פלטפורמות וחוויות רבות:
סרטון מרכזי עם סאונד של צרחות כאב מחריפות
פופ־אפים ליליים בין אחת לשלוש לפנות בוקר – שעות הקרייבינג האולטימטיביות
שלטי חוצות רגילים ודיגיטליים
משחק אינטראקטיבי בטיקטוק שבו המשתמשים נדרשים להגיב בקולם לחריפות כדי "לשחרר" את ספרייט
ההובלה הקריאייטיבית נעשתה על ידי WPP Open X, בראשות Ogilvy ובשיתוף VML, EssenceMediacom ו־Subvrsive.



לא טרנד. תנועה
יותר ממהלך פרסומי, זה מהלך שמבין את הרגע התרבותי שבו צעירים רוצים לחוות דברים בעוצמה. חריפות היא חלק מזה. וספרייט מנכסת לעצמה לא את הניגוד לחריף, אלא את החבר הכי טוב שלו. זה מהלך שהופך את החדות, החומציות והגזים – שלכאורה היו יכולים להרחיק – לנכס קריאייטיבי וליתרון.
וזה בדיוק המקום שבו קריאייטיב גדול פוגש אסטרטגיה חכמה. במקום להילחם במה שאתה, תאמץ את זה. תבליט את זה. תהפוך את זה למשהו שאי אפשר לשכוח.
ספרייט לא מנסה לצנן. היא נכנסת איתך לאש – ומוסיפה עוד קצת לימון.