top of page

איך מתקדמים בעולם השיווק כשכל החוקים משתנים? פרק 409 עם ד״ר מיכל שפירא, ראש בית הספר לשיווק ודיגיטל בקריה האקדמית אונו

איך ממשיכים להתקדם בקריירה בעולם השיווק כשנדמה שכל מה שידענו משתנה? האם צריך ללמוד משהו חדש? לעשות תואר? או פשוט להסתגל לבד?


השבוע אירחתי את ד"ר מיכל שפירא, ראש בית הספר לשיווק ודיגיטל בקריה האקדמית אונו, כדי להבין ממנה מה קורה לאנשים שכבר עמוק בתוך הקריירה. יש להם ניסיון, הם יודעים את העבודה, אבל מרגישים שאולי משהו מתפספס ושהם לא מוכנים לגמרי לעתיד הקרוב. דיברנו על שינויים בשוק, על המקום של אקדמיה בעולם שבו הקריאייטורים מובילים קמפיינים בלי ללמוד שיווק וגם על אנשים שנשארים מאחור לא בגלל שהם פחות טובים – אלא כי לא עדכנו גרסה בזמן.


הבנו גם מה ההבדל בין למידה טקטית למסלול שמקנה עומק, למה דווקא אנשים חזקים נתקעים בתקרת זכוכית, ואיך נראית אקדמיה שמתאימה את עצמה לשטח ולא להפך.


פרק על חיבור חשוב בין שיווק, טכנולוגיה וניהול ואיך פורצים את תקרת הזכוכית דווקא כשהכל משתנה מסביב.


או פה באתר:


הפרק בחסות התואר השני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק של הקריה האקדמית אונו שהוא התואר היחיד בארץ שמחבר בין שיווק, טכנולוגיה, ביזנס וניהול. כדאי לכם לקרוא עליו עוד פה: https://join.ono.ac.il/


הודעה לסיום: פסטיבל קאן מאחורינו ואני יוצא השבוע עם הרצאה שמסכמת את כל המהלכים הזוכים ומה אפשר ללמוד מהם כולל מהלכי b2b, דיגיטל, משפיענים, ואיך הכל מתחבר לביזנס ותוצאות עסקיות.

bottom of page