איך ייראה משרד הפרסום של העתיד? פרק 411 עם אמיר גיא, פרסומאי ויזם טכנולוגי
- Meiran Pachman
- לפני 3 ימים
- זמן קריאה 1 דקות

השבוע הזמנתי את אמיר להתארח בפעם השניה בפודקאסט בעקבות המאמר שפרסם בגלובס ובו הוא תהה האם זהו הסוף של משרדי הפרסום. הפרק מתחיל בתשובה אופטימית: זוהי אולי דווקא הזדמנות של הענף להמציא את עצמו מחדש ולחזור להיות שותף אסטרטגי וטכנולוגי של הלקוח.
ניסיתי לאתגר אותו בשאלות שמטרידות לא מעט אנשי מקצוע בתקופה הזו. האם עדיין יש ערך לרעיון אחד גדול בעולם שמובסס על מדיה פרוגרמטית? מי יהיה הגוף שישלוט בעולם האוטומטי מבוסס הבינה- האם יהיו אלה סוכנויות הפרסום או דווקא הפלטפורמות הגדולות כמו גוגל ומטא ואיך כל אחד מאיתנו צריך להתכונן לעתיד הזה.
דיברנו על הלקוחות שמחפשים פרטנר אמיתי ולא רק ספק ביצוע. על הדור החדש שנכנס לתעשייה בלי ללמוד את היסודות. על ההזדמנות להפיק קמפיין כמו של הסופרבול בשליש מחיר ובשלושה ימים ועל האתגר של תעשייה שעדיין מתנהלת בגישה ליניארית בעולם שמתנהג בזמן אמת.
זו לא רק שיחה על פרסום. זו שיחה על הישרדות, רלוונטיות ואיך נראית יצירתיות בעידן של פרסונליזציה, דאטה ואלגוריתמים. גיא מציג חזון ברור. מי שידע לשלב בין רעיון, טכנולוגיה ודאטה ישרוד. מי שלא, יישאר מאחור.
הפרק בחסות התואר השני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק של הקריה האקדמית אונו שהוא התואר היחיד בארץ שמחבר בין שיווק, טכנולוגיה, ביזנס וניהול. מלגה בסך 3000 ש״ח רק למאזיני הפודקאסט פה:: https://join.ono.ac.il/ma-strategy-creativefirst/
הפרטים על ההרצאה החדשה שלי שמסכמת את כל המהלכים הזוכים ומה אפשר ללמוד מהם כולל מהלכי b2b, דיגיטל, משפיענים, ואיך הכל מתחבר לביזנס ותוצאות עסקיות: https://www.creative-first.co.il/canneslions2025