Meiran Pachman
פרק 77- שיחה עם גלעד נחום ואריאל בורטניק, מנכ"לים משותפים בסוכנות השיווק הדיגיטלי וניהול הדאטה
שיחה בגובה העיניים על נושאים שנשמעים בדר"כ מסובכים כמו ניהול דאטה ומרקטינג אוטומיישן. דיברנו על הדרך שבה נטפליקס עושים את זה נכון ואיך כל לקוח יכול לנהל טוב יותר את הדאטה שלו כדי להיות בקשר על הלקוחות וכדי להגדיל מכירות. דיברנו על חיבורי דאטאות שונות, על שילוב דאטה מנכסים של הלקוח ואיך מחברים את הכל לנקודת המכירה, על אוצרות הדאטה שיש בכל ארגון ורק צריך למצוא אותם, על טיפול בלקוחות חדשים מול לקוחות קיימים, על קריאייטיב שמחייב המון עבודה, על האטרקטיביות של התחום לאנשי קריאייטיב, על המודל העסקי שלהם, על הממשק מול משרדי הפרסום וגם קיבלתי 2 עצות זהב לכל מי שרוצה להיכנס לתוך עבודה עם דאטה.
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first :
הפרק בשיתוף פוקוס, מוצר הוידאו החדש של אאוטבריין המאפשר למותגים לספר סיפור וידאו ב-60 שניות ולהגיע להשלמות צפייה גבוהה פי 2.5 מאשר בפלטפורמות מקבילות.
הוקלט באולפני BZ במתחם של אדיו.
להפקת פודקאסטים מסחריים או אישיים, מוזמנים לפנות: 054-7694949.
Comments